English

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد:

کشف بیش از ۵۰۰ کیلو مواد مخدر درعملیات مشترک پلیسی استان های اصفهان و سمنان

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف بیش از 500 کیلو مواد مخدر درعملیات مشترک پلیسی استان های سمنان و اصفهان خبر داد.

کشف بیش از 500 کیلو مواد مخدر درعملیات مشترک پلیسی استان های  اصفهان و سمنان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار نصرت اله  برین اظهار داشت: در عملیات مشترک پلیسی استان های سمنان و اصفهان۵۳۴ کیلو و ۱۴۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع شیشه، هروئین و تریاک کشف شد.

وی ادامه داد: در اقدام تخصصی و تکمیلی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان مشخص شد این محموله از استان سیستان و بلوچستان به مقصد یکی از استان های مرکزی کشور بارگیری شده است.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین عنوان کرد: در همین راستا هماهنگی های لازم و قانونی با عوامل انتظامی در استان اصفهان انجام شد که بلافاصله محورهای مواصلاتی این استان تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

سردار برین تصریح کرد: در کنترل های پلیس، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی سواری توسط تیم عملیاتی مستقر در محور "انار- چوپانان" استان اصفهان مورد شناسایی قرار گرفت و در نهایت هر دو خودرو توقیف شد.

وی گفت: پس از توقیف، هر دو خودرو توسط ماموران مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی ها ۳۰۴  کیلو و ۱۴۰ گرم شیشه و ۲۱۹ کیلوگرم هروئین و ۱۱ کیلو گرم تریاک کشف شد.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین خاطرنشان کرد: در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه