English

سرهنگ طالب احمدی نیا عنوان کرد؛

اعتماد به دشمن خطایی نابخشودنی است

فرمانده سپاه ناحیه میناب ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده گفت: برای ما این نکته درس آموز است که دشمن همچنان دشمن ماست و اعتماد به آن خطایی نابخشودنی است.

اعتماد به دشمن خطایی نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب در نشست هم اندیشی مسئولان قرارگاه عملیات فرهنگی و اجتماعی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان میناب با اصحاب رسانه، با بیان اینکه شهادت برای مجاهدان فی سبیل الله بالاترین هدیه از طرف خداوند است گفت: آرزوی مجاهدین فی سبیل الله شهادت است که برای شهید محسن فخری زاده محقق شد. 

وی با بیان اینکه فقدان شخصیت های مثل دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده که میتوانند در حوزه های مختلف راه گشا و به حل مشکلات مردم کمک کنند جای تسلیت دارد اظهار داشت: اکنون در یک جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی قرار داریم که شامل جنگ های اقتصادی، تشدید تحریم ها، حجم سنگین جنگ رسانه ای، امنیتی و تروریستی، ادراکی با هدف تغییر در محاسبات مردم و سیستم های تصمیم ساز و تصمیم گیر درون نظام و انقلاب است. 

سرهنگ احمدی نیا اظهارداشت: کاملا واضح است که دشمن در راهبرد اولیه خود برای گرفتن‌ انقلاب از مردم موفق نشده است، راهبردی که در ۱۰ سال اخیر همچنان ادامه دارد و موثر نبوده است، لذا به همان تجربه دهه اول انقلاب روی آورده است.

با اشاره به اینکه امروز دشمنان به دنبال گرفتن نخبگان علمی ما در عرصه های هسته ای و دفاعی هستند افزود: تجربه چهل سال انقلاب اسلامی، مواجه مردم و نظام اسلامی ما با این گونه از حرکت ها نشان داده است تحلیل دشمن قطعا اشتباه است. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پرورش نخبگان زیادی در درون انقلاب و با روحیههای انقلابی، جهادی و بسیجی امثال شهید فخری زاده و شاگردانی که او تربیت کرده است این مسیر را با قدرت ادامه خواهند داد، در پایان افزود: برای ما این نکته درس آموز است که دشمن همچنان دشمن ماست و اعتماد به آن خطایی نابخشودنی است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه