English

پیام تسلیت بسیجیان مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن در پی شهادت محسن فخری زاده

بسیجیان مجتمع غنی‌سازی شهید مصطفی احمدی روشن درپی شهادت دانشمند ارشد هسته‌ای کشور محسن فخری‌زاده را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت بسیجیان مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن در پی شهادت محسن فخری زاده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بسیجیان مجتمع غنی‌سازی شهید مصطفی احمدی روشن در بیانه‌ای شهادت محسن فخری‌زاده را تبریک و فقدان این سرباز ولایت را تسلیت گفتند.

در این بیانه آمده است: بزرگ‌مردی که جایگاه والای او در صنعت هسته‌ای کشور غیرقابل انکار و شاگردان و رهروان راه سرخش بسیار است.

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه اعلام شده خون شهید عزیزمان که پس از دوران مذاکره با سران استکبار و پایبندی به توافق موسوم به برجام به ناحق ریخته شد ، یادآور آن است که مسیر پیشرفت ایران اسلامی از ایستادگی و مقاومت توأم با مجاهدت می‌گذرد و در این میانه، تزویر پنهان معاویه صفتان و شرارت عیان یزیدیان زمان یکی است و دل بستن دوباره به دستکش مخملین بر دست چدنی شیطان بزرگ، خطایی بزرگ و نابخشودنی خواهد بود.

در این بیانیه صادر شده همچنین بسیجیان با مطالبه مجازات سخت عاملان و آمران این جنایت شوم و برخورد جدی با مسبّبان آن، متذکر شدند اتخاذ تدابیر عملیاتی برای تسریع در توسعه صنعت هسته‌ای و تداوم مستحکم راه آن شهید عزیز در این صنعت راهبردی از هر زمانی ضروری‌تر شده است.

در پایان این بیانیه همچنین بسیجیان و سربازان ولایت اعلام کردند در سنگر مقدس غنی‌سازی ایران اسلامی، با امام خامنه‌ای عزیز تجدید عهد می‌کنند و تا آخرین نفس از هرگونه تلاش و مجاهدت در طی طریق شهدای عزیز کشور که مسیر تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است دریغ نورزیده و در این راه روشن تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه