English

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر:

دانشگاه علوم دریایی نوشهر بالاترین مرجع آموزشی افسران نیروی دریایی است

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: دانشگاه علوم دریایی نوشهر بالاترین مرجع آموزشی افسران نیروی دریایی است و همین افسران و دانش آموختگان بودند که حماسه‌های بزرگی از جمله 7 آذر را خلق کردند.

دانشگاه علوم دریایی نوشهر بالاترین مرجع آموزشی افسران نیروی دریایی است

به گزارش موج مازندران، امیر دریادار دوم کریم مصدری در دیدار با فرماندار نوشهر، ضمن تجلیل از حضور وی و هیأت همراه در دانشگاه دریایی این شهرستان، اظهار داشت: دانشگاه علوم دریایی نوشهر بالاترین مرجع آموزشی افسران نیروی دریایی است و همین افسران و دانش آموختگان بودند که حماسه‌های بزرگی از جمله 7 آذر را خلق کردند.

 وی با اشاره به 7 آذر و عملیات مروارید ادامه داد: اتفاقی که در 7 آذر سال 59 افتاد در دنیا بی‌سابقه بود و اینکه  تعداد کمی واحد شناور بتواند نیروی دریایی یک کشور را ظرف مدت یک روز از بین ببرند و این خلق حماسه‌ها اتفاق نمی افتاد مگر به یاری خداوند و این دست خداوند بود که این روز پر افتخار را به یکی از  برگ‌های زرین درتاریخ برنامه دفاعی کشورمان تبدیل کرد.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر تصریح کرد: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به جوانان و متخصصان خود که در این دانشگاه تربیت می‌شوند روی پای خود ایستاده است و با تولید تجهیزات مورد نیاز، مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه