English

داریوش حسینی خبر داد :

پیشرفت فیزیکی قابل توجه ایمن سازی طرح های بازآفرینی همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به ایمن سازی طرح های بازآفرینی شهر همدان، از پیشرفت پیشرفت فیزیکی قابل توجه این طرح ها خبر داد.

پیشرفت فیزیکی قابل توجه ایمن سازی طرح های بازآفرینی همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، داریوش حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به ایمن سازی طرح های بازآفرینی شهر همدان گفت: ایمن‌سازی طرح‌های بازآفرینی مناطق مختلف شهر همدان در حال اجرا است و تاکنون نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

داریوش حسینی افزود: از جمله ایمن‌سازی طرح‌های بازآفرینی این شهر می‌توان به طرح‌های دیوار کشی رودخانه‌ حصار راه علی آباد و پوشش رودخانه حصار امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی اظهار داشت: دیوار کشی و پوشش کانال شمس آباد ملایر به طول ۲۱۰ متر با هدف ایمن سازی، با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال بهره برداری است.

حسینی یادآور شد: ادامه اصلاح دیوار کشی و پوشش رودخانه حصار امام(ره)  نیز با هدف ایمن سازی به طول ۵۵۰ متر در دست اجرا است و نزدیک به ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: در شهرستان ملایر نیز طرح بهسازی فاضلاب در راستای افزایش کیفیت سطح زندگی اهالی محل و کمک به دستگاه‌های خدمات رسان با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان ادامه داد: در شهرستان نهاوند نیز به منظور ساماندهی مسیل اصلی شهر و ایمنی ساکنان محل، از محل تبصره ۱۸ مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان به عنوان کمک به شهرداری پرداخت شده است.

بازآفرینی شهری سیاستی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهرها است به نحوی که منجر به ارتقای شاخص‌های زیست‌پذیری و کیفیت زندگی شهروندان می‌شود.​

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه