English

به منظور تحقق اهداف عالی اقتصاد کلان نگر؛

پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی اصفهان کلنگ زنی شد

عملیات اجرایی احداث پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان به منظور تحقق اهداف عالی اقتصاد کلان نگرعملیات آغاز شد.

پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی اصفهان کلنگ زنی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رئیس اتاق بازرگانی ایران درآئین کلنگ زنی پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اقدامی که در این منطقه انجام شده یک قطب به هم پیوسته اقتصادی را در مرکز کشور ایجاد کرده  که نه تنها اقتصاد اصفهان بلکه اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

غلامحسین شافعی با تاکید بر اینکه این اقدام اصفهان می تواند الگوی مناسب، سازنده و کارایی برای سایر نقاط ایران باشد، بیان داشت: این اقدام در اقتصاد ملی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: برای توسعه اقتصاد کشور نمی توان به داشته های گذشته اکتفا نمود بلکه باید با رصد تحولات آینده، و مطابق با این تحولات، ابزار لازم برای توسعه اقتصادی را فراهم کرد که اتاق بازرگانی اصفهان این اقدام را به نحو مطلوبی انجام می دهد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: یقین دارم اتاق بازرگانی اصفهان و اقتصاد این شهر درآینده، تاثیرگذاری مثبتی در اقتصاد منطقه ایفا کرده و از تمامی دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی این اقدام مثبت و تاثیرگذار، بویژه استانداری، شهرداری واتاق بازرگانی اصفهان کمال تشکر دارم.

در ادامه استاندار اصفهان گفت: برای رشد و توسعه اقتصادی نیازمند فراهم سازی زیرساخت های لازم برای تحقق این مهم هستیم.

عباس رضایی افزود: توسعه اصفهان صنعتی، نیازمند در کنار هم قرار گرفتن تمامی حلقه های تاثیرگذار در این امر می باشد.

وی ایجاد محل جدید اتاق بازرگانی در مجاورت سالن اجلاس سران را در تکمیل حلقه های موثر در رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور مهم ارزیابی نمود.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود از هم فکری، همدلی و هم زبانی بخش خصوصی و مسئولین دولتی برای رشد و توسعه اقتصادی استان اصفهان ابراز خرسندی نمود.

در ادامه رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) گفت: امروز شاهد اتفاقات مهمی چون اجلاس مشترک ایران و قطرو کلنگ زنی ساختمان جدید اتاق بازرگانی اصفهان هستیم.

مسعود گلشیرازی افزود: اتاق بازرگانی نسل سوم در کنار کمک به رونق کسب و کار اعضا باید به حوزه اجتماع و نوع نگاه اقشار مردم به اتاق نیز توجه نماید. که لازمه آن فراهم نمودن ساختارهای لازم می باشد.

وی با اشاره به تعاملات و هم افزایی بسیار مطلوب مبتنی بر خرد اتاق اصفهان وشهرداری در طول یکسال گذشته گفت: در این راستا مقرر شد عملیات اجرایی ساختمان جدید اتاق بازرگانی اصفهان در مجاورت محل جدید نمایشگاه های بین المللی اصفهان به قید فوریت آغاز شود. 

به گزارش موج؛ آئین کلنگ زنی پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی اصفهان با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، استاندار، شهردار، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر، رئیس و جمعی از اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان برگزارشد.

ساختمان جدید اتاق اصفهان (1)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه