English

با حضور فرماندار شهرستان یزد؛

آغاز اجرای طرح محله محور مقابله با کرونا در شهر حمیدیا

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان یزد در برنامه آغاز اجرای طرح محله محور مقابله با کرونا در شهر حمیدیا ضمن ابراز خرسندی از سیر نزولی آمار بستری و ورودی به بیمارستان ها ومبتلایان کرونا در شهرستان یزد طی هفته اخیر، هشدار داد که نباید این مسئله منجر به بی تفاوتی نسبت به اهمیت موضوع پیشگیری و مهار بیماری گردد.

آغاز اجرای طرح محله محور مقابله با کرونا در شهر حمیدیا

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید محمد رستگاری فرماندار یزد در راستای آغاز اجرای طرح محله محور مقابله با کرونا در ستاد مردمی امدادگران و حافظان سلامت بسیج مساجد(محله محور) مسجد صاحب الزمان(عج) پایگاه شهید هاشمی نژاد حضور یافت.

 فرماندار یزد ضمن تبریک هفته بسیج  به بسیجیان متعهد و دلسوز اظهار داشت که خوشبختانه امروزه  شاهد این هستیم که خواهران و برادران بسیجی با تلاش مضاعف فرهنگی، مساجد و محلات مختلف شهر را به سنگرهای پویا و فعال فعالیتهای خودجوش فرهنگی و اجتماعی تبدیل کرده اند که این خود مزیتی آشکار و فرصتی مغتنم است لذا باید از این پتانسیل قوی  برای آگاهی بخشی و پیاده سازی اهداف و آموزشهای بهداشتی در محلات مختلف شهرستان یزد نیز بهره کافی و وافی ببریم.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان یزد در ادامه ضمن ابراز خرسندی از سیر نزولی آمار بستری و ورودی به بیمارستان ها ومبتلایان کرونا در شهرستان یزد طی هفته اخیر، هشدار داد که نباید این مسئله منجر به بی تفاوتی نسبت به اهمیت موضوع پیشگیری  و مهار بیماری گردد چرا که عواقب کوچکترین بی تفاوتی و اهمال، موجی سهمگین تر از ابتلا و مرگ و میر در آینده ای نزدیک رقم میزند آنهم در حالیکه هرچه جلوتر میرویم اعمال محدودیتها بسیار سخت تر و شرایط حاکم بر جامعه حساس تر می شود.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم محله محوری جهت جلوگیری از هجوم موج بعدی همه گیری کروناو بالا بردن سطح آگاهی خانواده ها، افزود:باید هرچه سریعتر دستور العمل و اهداف ارائه ونهایی شده و  تمام تیمها وارد عمل شوند  تا با آموزشهای لازم از ابتلای بیشتر خانواده ها به این بیماری جلوگیری کنیم.

فرماندار به نقایص احتمالی طرح پیش رو اشاره و ابراز امیدواری کرد هر چه جلوتر برویم طرح پخته تر و منسجم تر خواهد شد و ادارت بیشتری درگیر موضوع شده و تداوم اینکار تا ریشه کنی کامل این بیماری تداوم می یابد.

رستگاری بخشی از مشکلات مطرح شده در خصوص اتباع و مهاجرین را تشریح و بر لزوم بهره گرفتن از معتمدین محلی و افراد سرشناس این اقشار برای اثر بخشی آموزشها تاکید کرد و افزود هر خانواده اتباع و مهاجر که همراهی لازم را در اجرای طرح نداشته باشد برابر ضوابط قانونی با آن برخورد قاطع صورت می گیرد.

رئیس شورای بهداشت شهرستان یزد بر عزم پایدار و جزم افراد پابکار اشاره و بیان داشت : لازم است تیم های این طرح مخزن افراد ذخیره نیز داشته باشند چون طرح باید تا پایان کرونا استمراریافته و هر روز قویتر و بی نقص تر و مجدانه تر از قبل بدون وقفه اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه