English

آغاز هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر در اصفهان

هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و دولت قطر با حضور وزیر بازرگانی و صنایع دولت قطر در هتل عباسی اصفهان آغاز بکار کرد.

آغاز هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و دولت قطر با حضور رضا اردکانیان و احمد الکواری رؤسای ایرانی و قطری کمیسیون مشترک دو کشور، در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرد.

در این اجلاس یک روزه علی بن احمد الکواری وزیر بازرگانی و صنایع قطر و رئیس قطری کمیسیون مشترک، سفیر قطر در تهران و شیخ خلیفه بن جاسم آل ثانی رئیس اتاق بازرگانی قطر در راس هیاتی ۱۰ نفره برای شرکت در این اجلاس به اصفهان سفر کرده اند.

تشکیل کارگروه مشترک تجاری بین دو کشور، تأسیس مراکز تجاری بین بخش‌های خصوصی، استفاده از بندر گاه‌های دو کشور برای توسعه صادرات و واردات کالا، همکاری اتاق بازرگانی و تشویق بخش خصوصی دو کشور برای سرمایه‌گذاری مشترک، توافق برای توسعه همکاری‌ در حوزه‌ های برق، آب و فاضلاب و گاز، توسعه همکاری‌ها در زمینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همکاری در زمینه تولید نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات پزشکی طرف قطری در ایران و تشویق بخش خصوصی دو کشور در این زمینه از اهم توفقات مندرج در این سند به‌شمار می‌آید.

به گزارش موج؛ در هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و دولت قطر رضا اردکانیان وزیر نیرو و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی و نمایندگانی از وزارتخانه‌های امور خارجه، اقتصاد و دارایی، صمت و کشور نیز از طرف ایران  و هیئت قطری متشکل از وزیر تجارت و صنایع دولت قطر و رئیس قطری کمیسیون مشترک، سفیر قطر در تهران، شیخ خلیفه بن جاسم آل ثانی رئیس اتاق بازرگانی قطر و نمایندگان آن حضور دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه