English

رییس کل دادگستری مازندران تاکید کرد:

برخورد سریع وقاطعانه با مفاسد اداری و مالی در مازندران

رییس کل دادگستری مازندران گفت: واکنش دستگاه قضایی استان نسبت به فساد اداری، مالی و تضییع اموال عمومی، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

برخورد سریع وقاطعانه با مفاسد اداری و مالی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  حجت الاسلام اکبری در آیین معارفه رییس دادگستری و دادستان جدید شهرستان گلوگاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: درشرایط کنونی، بیش از هر زمان دیگری به تفکر، منش و رفتار و عمل بسیجی نیاز داریم و باید در همه حوزه‌های کاری در خدمتگزاری، مجاهدت و تفکر و عمل بسیجی داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه فساد به هرشکل و میزان در استان قابل پذیرش نیست، افزود: در استانی که بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، نباید مردم شاهد هیچگونه فسادی باشند و واکنش دستگاه قضایی استان نسبت به فساد اداری، مالی و تضییع اموال عمومی، سریع، قاطع وبازدارنده خواهد بود.

حجت الاسلام اکبری بر صدور آرا محکم، مستدل و موجه تاکید کرد و گفت: اطاله دادرسی موجب بسیاری ازمفسده‌ها می‌شود بنابراین یکی از بهترین راهکار‌ها برای از بین بردن این مسائل، رسیدگی بهنگام و در زمان درست است.

در پایان این مراسم از زحمات وخدمات" سید محمد سلیم بهرامی" رییس پیشین دادگستری گلوگاه تقدیر و"علی نیازی اوریمی" به عنوان رئیس جدید دادگستری گلوگاه معرفی شد.

همچنین ازخدمات "عشقی" دادستان پیشین شهرستان گلوگاه نیز قدردانی و ابوالقاسم کیانی بعنوان دادستان جدید معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه