English

شهردار شهر کوشک:

با وجود شرایط تحریم و رکود اقتصاد همچنان بر مدار توسعه ایم

شهردار شهر کوشک بیان کرد: با وجود محدودیت‌های شدید مالی شهرداری شهر کوشک با قوت و جدیت پروژه‌های عمرانی را به پیش می برد.

با وجود شرایط تحریم و رکود اقتصاد همچنان بر مدار توسعه ایم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مجید قربانی رنانی گفت: با وجود محدودیت‌های شدید مالی، رکود بازار و در حالی که بسیاری از شرکت‌ها نیروهای کاری خود را تعدیل کرده‌اند، شهرداری شهر کوشک با قوت و جدیت پروژه‌های عمرانی را به پیش می برد واین درحالیست که  شهرداری شهر کوشک  با توجه به این که چندماه تا پایان سال مانده است 20درصد از بودجه مصوبه خود در سال جاری پیشگام بوده است.

وی افزود: شش پروژه بزرگ در شهر کوشک  شامل میدان ورودی شهر ، بازسازی برج قدیمی ، احداث مجموعه ورزشی باستانی،میدان سردار سلیمانی و احداث دو بوستان جدید دردست اجراست.

این مقام مسئول شهردار شهر کوشک باتوجه به اجرایی شدن شش  پروژه بزرگ عمران شهری در باغ شهر کوشک گفت: هدف از اجرای پروژه‌های شهری کوشک ، انتقال حس امید به شهروندان در شرایطی که رکود اقتصادی و شیوع ویروس کرونا مردم را ناامید کرده است، می باشد.

مجید قربانی رنانی میدان ورودی شهر کوشک را مطالبه بیست ساله مردم شهر دانست واظهار کرد: با پیگیری های یک ساله موفق به تشکیل تیم ترافیکی وکارشناسان مورد نظر شدیم تا به بهترین نحو طرحی مطلوب  برای این میدان درنظر گرفته شود و با هماهنگی صورت گرفته ، تندیسی در حال ساخت با اسم مبارک فاطمه الزهر ا (س) است.

وی ادامه داد: نام این میدان که از ابتدا به همین نام بوده است ، تابلوی آن به صورتی شکیل در دست ساخت است و تا پا یان سال به بهره برداری می رسد.

مجید قربانی در ادامه تشریح کرد: با وجود محدودیت‌های شدید مالی، رکود بازار و در حالی که بسیاری از شرکت‌ها نیروهای کاری خود را تعدیل کرده‌اند، شهرداری شهر کوشک با قوت و جدیت پروژه‌های عمرانی را به پیش می برد واین درحالیست که  شهرداری شهر کوشک با توجه به این که چندماه تا پایان سال مانده است 20درصد از بودجه مصوبه خود در سال جاری پیشگام بوده است.

وی همچنین اشاره ای نیز  به  اجرای  1500 متر کانیو گذاری با بودجه ای بالغ بر یک ملیارد وسیصد میلیونی داشت و افزود: به لطف الهی توانسته ایم از اول سال تا کنون با هزینه ای بالغ بر 17 ملیارد ریال بیش از 40 هزار متر معابر وخیابان های شهرکوشک را زیرسازی وآسفالت نماییم .

شهردار شهر کوشک از دیگر اقدامات نیک شهرداری را ، اختصاص 5 کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی یاد کرد و اعلام کرد: باتوجه به اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا هر گونه اجتماع شهری را ممنوع کرده و این شهرداری جشن های متعددی مدنظر داشت  و کرونا مانع اجرای برنامه های مذکورشد هزینه برگزاری این مراسم را به اهدا ماسک و مواد ضدعفونی  به شهروندان کرد و با مصوبه شورا  به خرید 5  کپسول اکسیژن اقدام نمود تا افرادی که در منزل قرنطینه می شوند از آن بهره مند گردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه