English

بهره برداری از سه کانون فرهنگی و هنری مساجد کردستان در هفته کتاب

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از بهره برداری از سه کانون فرهنگی وهنری مساجد در استان کردستان در هفته کتاب خبرداد.

بهره برداری از سه کانون فرهنگی و هنری مساجد کردستان در هفته کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، کامل گلباغی صبح امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه های استان با اشاره به اینکه ویژه برنامه های فرهنگی و هنری هفته کتاب با رعایت نکات بهداشتی و بهره‌مندی از فضای مجازی برگزار می شود، اظهار داشت: از جمله این برنامه ها برگزاری نشست برخط کتاب با عنوان بچه‌های مسجد و خودباوری دینی است.  

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از افتتاح سه کانون فرهنگی و هنری و چهار کتابخانه در مساجد استان به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

وی اضافه کرد : این نشست به صورت آنلاین و با حضور صاحبنظران و اعضای کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به وجود 600 کانون فرهنگی هنری مساجد استان افزود: به مناسبت هفته کتاب سه کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان افتتاح خواهد شد.  

گلباغی یادآور شد: تعداد کانون‌های مستقر در مساجد استان تا پایان سال جاری در صورت تامین اعتبار مورد نیاز  به حدود 700 کانون افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اکثر کانون های مساجد استان مجهز به کتابخانه هستند، گفت: بیشتر کتابخانه‌های مساجد دارای دو یا سه قفسه کتاب هستند و تعداد کتابخانه مخزن دار موجود در کانون مساجد استان که در سامانه ثبت شدند، 63 باب است.  

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان تاکید کرد: طی هفته کتاب،   کتابخانه‌هایی در مساجد ناحیه منفصل شهری حسن آباد، روستای کرجو و مسجد حسنی جهان خانم سنندج و مسجد روستای وندرنی از توابع شهرستان کامیاران راه‌اندازی می‌شود.

گلباغی در خصوص رویکردهای بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی گفت: رویکردهای این دوره حول محور کتاب و کتابخانه و پایتخت کتاب، کتاب و جامعه پردازی با مروجان کتاب، کتاب، دانایی و توانایی، کتاب سبک زندگی و جامعه سالم، کتاب و سرمایه اجتماعی و فضای مجازی، پویندگی با کتاب و کتابفروشی و آخرین رویکرد کتاب و باورهای دینی و خودسازی معرفتی است.

وی با ضروری خواندن افزایش سرانه مطالعه کتاب در استان افزود: در این هفته شبکه‌های اجتماعی نیز میزبان فعالان کتاب در قالب گفت‌وگوهای زنده اینترنتی خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه