English

بیش از ۷۱ هزار کرمانشاهی عضو کتابخانه هستند

به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ۷۱ هزار و ۲۸۷ نفر عضو کتابخانه‌های استان کرمانشاه هستند و یک‌میلیون و ۱۶۱ هزار و ۵۱۵ جلد کتاب نیز در کتابخانه‌های استان موجود است.

بیش از 71 هزار کرمانشاهی عضو کتابخانه هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در تشریح برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در کرمانشاه از عضویت رایگان در کتابخانه‌های کرمانشاه خبر داد و ابراز داشت: علاوه بر اجرای نشست تخصصی تحلیل و بررسی کتاب "عرفان هنری انسان" به مناسبت سالگرد درگذشت آیت‌الله نجومی در فضای مجازی، نشست کتاب‌خوان، جلسات مشاوره، معرفی کتاب، قصه‌گویی شبانه برای کودکان و نقد و بررسی کتاب و... به‌صورت فضای مجازی در سطح استان برگزار خواهد شد.

معصومه حسنی خوانسار از عضویت در کتابخانه‌های کرمانشاه به‌صورت رایگان و مجازی خبر داد و اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت مجازی در پورتال نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی samanpl.ir برای ثبت درخواست عضویت رایگان خود در روز ۲۴ آبان به این آدرس مراجعه کنند و مشخصات و درخواست را ثبت نموده و پس از بازگشایی کتابخانه‌های عمومی با مراجعه حضوری کارت عضویت خود را از کتابخانه دریافت نمایند.

وی از رونمایی از کتاب "جمع نوشت" که حاصل جمع نوشت دانش آموزان در ایام کرونا بوده خبر داد و گفت: امسال در استان کرمانشاه ۲۱ هزار و ۶۶۱ جلد کتاب از سوی شهروندان اهداشده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همچنین به برگزاری مراسم جشن کتاب در روز ۲۷ آبان ماه به‌صورت وبینار خبر داد و گفت: در این مراسم از کتاب‌خوان نمونه، کتابدار نمونه، کتابخانه نمونه و برگزیدگان کشوری با حضور دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تجلیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه