English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم:

کمیته فرهنگی‌هنری کنگره ملی شهدای استان قم به دنبال حرکت در مسیر ِ تولید آثاری خلاق و موثر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در آئین رونمایی از تولیدات فرهنگی و هنری کنگره شهدای قم گفت: این تولیدات در قالب 8 کارگروه تخصصی مدیریت می‌شود.

کمیته فرهنگی‌هنری کنگره ملی شهدای استان قم به دنبال حرکت در مسیر ِ تولید آثاری خلاق و موثر است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدموسی‌حسینی‌کاشانی در آئین رونمائی از تولیدات فرهنگی و هنری کنگره شهدای قم که صبح روز چهارشنبه 21آبان‌ماه 99 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن همایش شهید سیدمرتضی آوینی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان فرهنگی و هنری در استان قم تاکید کرد: کمیته فرهنگی و هنری کنگره شهدای استان قم با تشکیل 8 کارگروه تخصصی به دنبال حرکت در مسیر ِ تولید آثاری خلاق و موثر است.

وی ادامه داد: کارگروه‌های تجسمی، هنری، کودک و نوجوان، شعر و داستان و تاریخ شفاهی، محصولات فرهنگی و هنری، عکس، کتاب و فیلم و انیمیشن و کلیپ، کارگروه‌های 8 گانه کمیته فرهنگی و هنری کنگره شهدای استان قم هستند که امروز بخشی از تولیدات ارزشمندشان رونمائی خواهد شد.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری کنگره شهدای استان قم تصریح کرد: ریاست این کمیته بر عهده‌ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نهاده شده و دبیری این کمیته با سازمان بسیج هنرمندان می‌باشد که به لطف و مدد شهدا قدم‌های بسیار خوبی تاکنون برداشته شده و به مرور از دیگر آثار تولیدی این کمیته رونمائی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه