English

قاری بین المللی:

مسابقات کشوری سازمان اوقاف ماراتون نخبه های قرآنی است

ماموستا جلال مرادی حافظ کردستانی و نماینده استان کردستان در رشته حفظ 20 جز قرآن کریم مسابقات کشوری سازمان اوقاف را مهمترین رقابت قرآنی کشور دانست.

مسابقات کشوری سازمان اوقاف ماراتون نخبه های قرآنی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، ماموستا جلال مرادی حافظ قرآن کریم و نماینده استان کردستان در رشته حفظ 20 جزء 43 مین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در حاشیه برگزاری این دوره از رقابت ها گفت:رقابت های کشوری قرآن کریم سازمان اوقاف از مهمترین و با کیفیت ترین مسابقات قرآنی جهان اسلام است.

وی برگزاری آنلاین این دوره از رقابت ها را فرصتی برای متسابقین کم تجربه دانست و گفت:تجربه حضور در مسابقات یکی از عوامل مهم موفقیت حافظان در این سطح از رقابت های کشوری میباشد که برگزاری مسابقات کشوری به صورت غیر حضوری و ضبطی در سالجاری به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی  فرصتی برای حذف عواملی همچون استرس سالن برگزاری و حضور داوران خواهد و این مهم میتواند برای افراد کم تجربه بهترین فرصت برای درخشش و نمایش توانایی های قرآنی خود باشد.

ماموستا مرادی بیان داشت:حافظان قرآن کریم در سطح مسابقات کشوری باید ماهها به آمادگی تکنیکی و مرور  محفوضات خود بپردازند و بنده نیز در یک ماه گذشته تمرینات فشرده ای را برای موفقیت در مسابقات کشوری انجام داده ام.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با همکاری صدا و سیما برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه