English

پروژه های شهر بندرعباس با تعارف و جلسه به نتیجه نمی رسد

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه پروژه های بزرگ شهری باتعارف و جلسه به نتیجه نمی رسد، گفت: اتمام پل های نیمه تمام شهر بندرعباس از مهمترین برنامه های عمرانی شهر بندرعباس است، که نیازمند یک اراده مالی و بودجه ای است، اتمام این پروژه ها تأثیر زیادی در روان سازی و کاهش ترافیک شهر دارد.

پروژه های شهر بندرعباس با تعارف و جلسه به نتیجه نمی رسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آبتین امیری  عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: از یاد نبرده ایم که در سال های گذشته شهر بندرعباس با گره های ترافیکی مواجه بود، که به بحران در معابر پر تردد سطح شهر تبدیل شده بود و همین امر مسبب بهم ریختن اعصاب و روان مردم شده بود، اما اکنون با اقدامات مهندسی شده این معظل در حال رفع شدن است.

 عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، با بیان اینکه پروژه های بزرگ شهری با شعار، تعارف و جلسه به نتیجه نمی رسد،  ادامه داد: اتمام پل های نیمه تمام شهر بندرعباس از مهمترین برنامه های عمرانی شهر بندرعباس است، که نیازمند یک اراده مالی و بودجه ای است، اتمام این پروژه ها تأثیر زیادی در روان سازی و کاهش ترافیک شهر دارد.

امیری با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیازمند همکاری بانک ها با رانندگان و شهرداری است، خاطر نشان کرد:  تلاش خوبی برای نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی شروع شده است، در این مرحله باید بانکها بیایند جلو و کمک کنند تا رانندگان تاکسی انگیزه لازم را برای همکاری در فرایند نوسازی خودروهای خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه گام موثر در پیشبرد اهداف کلان واقع نگری و پذیرفتن انتقادات سازنده است، افزود:  نسبت به شرایط کنونی و تحمل فشار بر دوش مدیران کارآمد باید واقع بین بود، زیرا دست مدیران خالی از منابع برای تامین بسیاری از باید هاست.

امیری در پایان با اشاره به تغییرات مدیریتی در حوزه حمل و نقل شهرداری بندرعباس، گفت: روی کار آمدن مدیران توانمندی همچون حسین اخلاقی که نام آشنا در بین مدیران موفق کشوری بوده و جزء مدیران تحول آفرین استان محسوب می شوند، باعث شده است تا در مدت زمان چند ماهه مدیریت خود در سازمان بزرگ حمل و نقل شهرداری رویه سازنده و واقع بینانه ای را ایجاد کند.

وی تصریح کرد: به دلیل شفافیت در فعالیت های خوب این مدیریت ۱۰۰٪ عملکرد این حوزه مورد حمایت ما بوده و نسبت به آن پاسخگو خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی