English

مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه ادارات اوقاف آنلاین برگزار می شود

امروز مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ادارات اوقاف و امور خیریه در شهر سنندج و به میزبانی صداوسیما مرکز کردستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کشوری قرآن کریم  ویژه ادارات اوقاف آنلاین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند صبح امروز یکشنبه درگفت وگویی اظهار داشت: این دوره از مسابقات بدلیل شیوع ویروس کرونا از 18 تا 21 آبان بصورت آنلاین در صدا و سیما مرکز کردستان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان افزود: بخش پسران این دوره از مسابقات 18 آبان با حضور عادل خدایی، میلاد امانی، فواد مولودی و جلال مرادی از نخبگان قرآنی استان در پنج رشته حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل و اذان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش خواهران این مسابقات نیز با حضور طاهره نائبی واحد و سمیه سلیمی از در رشته‌های حفظ کل، قرائت و ترتیل برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات بصورت آنلاین برگزار و ضبط خواهد شد و داوری نهایی آن آذر ماه امسال در شبکه قرآن انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان یادآور شد: این تعداد نخبه قرآنی شرکت‌کننده درمرحله کشوری نفرات اول مرحله استانی این مسابقات هستند، ضمن اینکه از میان آنان طاهره نائبی واحد و فواد مولودی در سال‌های گذشته به ترتیب در رشته‌های حفظ کل و ترتیل مقام اول کشوری را کسب کرده‌اند.

وی تاکید کرد: مسابقات قرآن سازمان اوقاف یکی از مهمترین مسابقات جهان اسلام است و نفرات برتر مرحله کشوری آن به مرحله بین‌الملل راه می‌یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه