English

همزمان با سراسر کشور؛

رزمایش سراسری دفاع از مَقر ادارات در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد

رزمایش سراسری دفاع از مَقر ادارات" توسط کارمندان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان اصفهان و همکاران حراست همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

رزمایش سراسری دفاع از مَقر ادارات در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رزمایش سراسری دفاع از مَقر ادارات ، بسیجیان شرکت گاز استان اصفهان در حرکتی نمادین به صیانت و حراست از مقر و ساختمان اداری شرکت پرداختند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، در این رزمایش ضمن قدردانی از حضور همیشگی کارکنان بسیجی در عرصه های مختلف، از همکاران بسیجی به عنوان مدافعان اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: حضور پرشور و به موقع نیروهای بسیجی در هر عرصه ای موجب تسریع در انجام امور و رفع آن مشکلات گردیده است.

سید مصطفی علوی افزود: بر اساس آیات و روایات قرآنی و اسلامی ما به عنوان یک مسلمان باید برای دفاع از آرمان ها و اهداف دین، همیشه آماده بوده و با اجرای این گونه برنامه های دفاعی، آمادگی  خود را برای دفاع از حریم و مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام نمایم.

در ادامه حسینی مهر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان، ضمن قدردانی از حضور پرشور و با شکوه نیروهای بسیجی و همکاران حراست، این رزمایش را اقدامی مثبت در جهت بازدارندگی دشمنان اسلام عنوان کرد و افزود: این اقدامات دفاعی یادآور حماسه ها و رشادت های شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس است که زمینه اعلام آمادگی در مقابل دشمنان و موجب ایجاد آرامش برای آحاد جامعه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه