English

شهردار قهجاورستان:

راه‌اندازی پروژه فاضلاب در قهجاورستان ضروری است

شهردار قهجاورستان گفت: نبود فاضلاب یکی از نیازهای اساسی قهجاورستان است و ضروری است این پروژه هر چه زودتر اجرایی شود.

راه‌اندازی پروژه فاضلاب در قهجاورستان ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی حسینی در آئین کلنگ زنی پروژه پارک شهدای گمنام شهرداری قهجاورستان و کلنگ زنی واحد‌های مسکونی پروژه مهربانی ۲ موسسه خیریه امام حسین علیه السلام با بیان اینکه قهجاورستان با کلانشهر اصفهان ۱۱ کیلومتر فاصله دارد، اظهار داشت: در این شهر پتانسیل های زیادی وجود دارد و میتواند بخشی از بار موجود در اصفهان را به دوش بکشد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی بلند مدت برای قهجاورستان گفت: به همت شورای شهر و با همکاری شهروندان پذیرای سرمایه گذاری بخش خصوصی و راه اندازی پروژه‌های مشارکتی هستیم.

شهردار قهجاورستان با بیان اینکه طرح جامع شهر قهجاورستان در سال ۹۶ به اشتباه ارتفاع ۷.۵ متر را گرفته است، ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی های صورت گرفته قابلیت ارتفاع سازی را داریم و این امر می‌تواند از مهاجرت به اصفهان جلوگیری کند و قابلیت جمعیت پذیری بیشتری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تفکیک بافت قدیمی از جدید را در دستور کار داریم، گفت. بافت قدیم را برای گردشگری نگهداری خواهیم کرد و برای بخش جدید ارتفاع سازی را درخواست داریم.

حسینی با اشاره به قرار گرفتن قهجاورستان در کنار کوه ابراز داشت: امکان راه اندازی شبکه فاضلاب در این شهر تاکنون وجود نداشته، اخیراً پیشنهادی از سوی معاون استاندار ارایه شد که در قالب آن فاضلاب قهجاورستان به تصفیه خانه فرودگاه اصفهان منتقل شود که این امر بسیار مناسب خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر نبود فاضلاب مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است، البته باید توجه داشت که خط اصلی فاضلاب قهجاورستان در بلوار غدیر نیز راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه محدوده صنعتی و کارگاهی خلیج فارس راه اندازی شده و نهادهای مختلف با این محدوده موافقت کرده‌اند، ادامه داد: این در حالی است که این محدوده در طرح جامع دیده نشده و ساخت و ساز صنایع دچار مشکل شده است.

شهردار قهجاورستان با بیان اینکه در قهجاورستان از تیر سال گذشته تاکنون بیش از هشت میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: همچنین زمین های دولتی مناسبی در قهجاورستان برای توسعه ساخت و ساز مسکن وجود دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه