English

شهردار اصفهان خبر داد:

یکسان سازی تابلوها و نمادهای شهر اصفهان در طرح پیرایش شهری

شهردار اصفهان از یکسان سازی تابلوها و نمادهای شهر در طرح پیرایش شهری در اصفهان خبر داد.

یکسان سازی تابلوها و نمادهای شهر اصفهان در طرح پیرایش شهری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در برنامه زنده تلویزیونی هشت بهشت با اشاره به اعیاد ماه ربیع الاول، با اشاره به یکسان سازی تابلوها و نمادهای شهر در طرح پیرایش شهری گفت: در چهارباغ هم خیابان های منتهی به این گذر و میدان امام حسین (ع) در حال سنگ فرش است، گفت: با این اقدامات به زیبایی های چهارباغ افزوده خواهد شد.

وی بیان کرد: انتظار داریم با همراهی کسبه شهر اصفهان طرح پیرایش شهری که شامل یک خیابان در هر منطقه اصفهان است، اجرایی تا براساس این طرح نماها و تابلوهای خیابان ها یکسان سازی شود.

این مقام مسئول  افزود: با اجرای موفقیت آمیز در برخی خیابان ها، این طرح در تمام شهر اجرایی می شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در تاریخ ۹۹.۹.۹ از 9 پروژه عمرانی در منطقه 9 شهر اصفهان بهره برداری می شود که یکی از آنها پاتوق شهری خواهد بود. همچنین در منطقه یک شهر هم پاتوق های شهری ایجاد شده و این طرح در سایر نقاط شهر هم اجرا می شود.

وی افزود: در شهر اصفهان با ایجاد شبکه دوچرخه سواری، در صدد هستیم دوچرخه جایگزین خودروها شود که برای این کار باید در هر منطقه یک مسیر ویژه دوچرخه ایجاد و در نهایت به شبکه متصل شود.

اعتبار 225 میلیارد تومانی صرف پروژه نمایشگاه اصفهان شد

قدرت اله نوروزی بیان کرد: برای ساخت نمایشگاه اصفهان بیش از 200 پیمانکار مشغول فعالیت بوده اند و در سه سال گذشته، 225 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه از دیگر پروژه های عمرانی آماده بهره برداری در شهر می توان به سالن گلستان شهدای اصفهان اشاره کرد، گفت: رینگ چهارم هم با سرعت در حال اجراست به طوریکه تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از مجموعه پل‌ ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی خواهیم بود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در بخش دیگری از شهر هم در زیر زمین مترو در حال ساخت است و دستگاه های حفاری (تی بی ام) از دو جبهه فعالیت می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی