English

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان اصفهان:

نمایشگاه ساختمان باید زمینه ساز تحول در این صنعت باشد

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان اصفهان گفت: نمایشگاه ساختمان باید زمینه ساز تحول این صنعت باشد و با نگاه مسئله محور با موضوعات برخورد نماید.

نمایشگاه ساختمان باید زمینه ساز تحول در این صنعت باشد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی شیخ سجادیه با اشاره به برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان در اصفهان اظهار داشت: هلدینگ ساختمانی عقیق نقش جهان به دلیل فعالیت تخصصی در حوزه مسکن یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه است.

وی ابراز داشت: با این حضور سعی داریم علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات صورت گرفته از تجربیات شرکت‌های ساختمانی نیز در حوزه ساخت و ساز بهره ببریم، اضافه کرد:  پیش‌بینی می‌شود میزان استقبال از غرفه عقیق نقش جهان در این نمایشگاه بالا باشد.

شیخ سجادیه با اشاره به توسعه فعالیت‌های هلدینگ ساختمانی عقیق نقش جهان در حوزه ساخت مسکن گفت: باید توجه داشت که ساخت مسکن ارزان برای همه اقشار فاقد مسکن در دستور کار این هلدینگ قرار دارد و از همه فعالان حوزه ساختمان درخواست می‌شود  تا با مشارکت مناسب بتوان اقشار فاقد مسکن را صاحب خانه کرد.

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان اصفهان تاکید کرد: منزل مسکونی از ابتدایی‌ترین نیازهای بشر است که باید تامین شود و چنانچه این نیاز هر خانواده‌ای تامین نشود باید منتظر بروز انواع آسیب‌های اجتماعی باشیم که این امر زیبنده هیچ انسانی نیست.

به گزارش موج؛ بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان از 14 تا 17 آبان ماه در اصفهان و در محل نمایشگاه بزرگ اصفهان برگزار می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه