English

پیامبر اسلام نقطه وحدت همه مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: وحدت کلمه ای است که موجب سعادت جامعه می شود و پیامب اسلام نیز نقطه وحدت همه مسلمانان است.

پیامبر اسلام نقطه وحدت همه مسلمانان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام حاج عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز دوشنبه در همایش مجازی علما و روحانیون سنی و شیعه کردستان اظهار داشت: فرقی نمی‌کند چه کسی در راس دولت آمریکا باشد چون هرکدام جرم و جنایتی علیه مردم ایران کرده و دلسوز ما نیستند. 

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عده‌ای برای اینکه یک کار باطلی را تئوریزه کنند به دنبال این هستند دست از ایستادگی مقابل استکبار برداریم اما جمهوری اسلامی مقابل مستکبرین می‌ایستد.

وی تاکید کرد: پیامبر (ص) اهل سازش و کوتاه آمدن‌ از حق نبود اما عده‌ای در داخل نگاه سازشکارانه دارند و می‌گویند دل در گروه پیامبر (ص) هم داریم.

حجت‌الاسلام پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توهین رییس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (ص) گفت: امروز از اینکه به پیامبر اسلام توهین شده به حق ناراحت هستیم که به دلیل شخصیت، کرامت و شانیت والای ایشان است.

وی یادآور شد: رسول اکرم(ص) در میان مخالفین خود هم مورد احترام بوده و ایشان در رفتار شخصی معنویت‌هایی داشتند که از جمله صداقت، امانت‌داری، معنویت، ساده‌زیستی بوده که بسیاری را مجذوب خود می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه پیامبر(ص) از خون قاتل حمزه سیدالشهدا عموی خود گذشت اضافه کرد: پیامبر(ص) رحمت‌ للعامین است و به واسطه رحمت اش سر بریدن، تکفیر و خشونت در مکتب ایشان نیست. 

وی در خصوص اهمیت وحدت بین مذاهب اسلامی نیز گفت: باید نقاط اشتراک را در نظر بگیریم و توجه به وجود پیغمبر همه را بر این بدارد که همدیگر را دوست بدارند و این وحدت و امنیت را قدرشناس باشند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی