English

معاون استاندار کرمانشاه هشدار داد:

جریمه ۵۰۰ هزارتومانی در انتظار متخلفین محدودیت‌های تردد

حسین خوش‌اقبال گفت: محدودیت‌های جدید تردد به مرکز استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا از امروز دوشنبه اعمال می‌شود و متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

جریمه 500 هزارتومانی در انتظار متخلفین محدودیت‌های تردد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه با اشاره به شیوع فزاینده ویروس کرونا در کرمانشاه و لزوم قطع زنجیره انتقال این بیماری اظهار داشت: بر اساس ابلاغ کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا؛ محدودیت‌های جدید تردد به مرکز استان به دلیل قرار گرفتن در وضعیت قرمز از امروز دوشنبه اجرا می‌شود.

خوش‌اقبال بابیان اینکه مشارکت مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی در کنترل بیماری مؤثر است؛ تأکید کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی محدودیت‌های جدید در شهرستان کرمانشاه از امروز ساعت ۱۲ اعمال می‌شود و بر این اساس خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع است.

وی افزود: این محدودیت‌ها شامل خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی نمی‌شود.

خوش‌اقبال ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، این محدودیت‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان کرمانشاه اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: در صورت عدم توجه به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

معاون استاندار با اشاره به اینکه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا بایستی نسبت به اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی موضوع در افکار عمومی با همکاری رسانه‌ها و صداوسیما اقدام کند؛ بیان داشت: مصوبات نشست آتی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا نیز در قالب اطلاعیه منتشر و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه