English

۴۰۰ از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

شناسایی ۴۰۰ رقبه وقفی در شهرستان کاشان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 400 رقبه وقفی در سطح شهرستان کاشان شناسایی شد.

شناسایی 400 رقبه وقفی در شهرستان کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسلم محمود زاده با اشاره به شناسایی 400 رقبه جدید در شهرستان کاشان اظهار کرد: همه رقبات شناسایی شده در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه به ثبت رسیده است.

وی مساحت رقبات جدید شناسایی شده در کاشان را 100 هکتار اعلام کرد و ادامه داد: ارزش ریالی این رقبات نیز بالغ بر 250 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای ساماندهی این رقبات فرآیند تنظیم قرارداد اجاره با متصرفین در حال انجام است، تصریح کرد: ممکن است قراردادهایی قبلا با مستاجرین بر روی آب و ملک مزروعی موقوفات تنظیم شده باشد که فاقد کروکی و مساحت و ابعاد مناسب بوده است.

مسلم محمودزاده اضافه کرد: با انجام فرآیند نقشه‌برداری املاک زراعی و تهیه  GISهمه رقبات و املاک زراعی بطور مجزا نقشه برداری و برای هر کدام رقبه جداگانه در سامانه به ثبت رسیده و پرونده مربوطه تشکیل که فرآیند انعقاد قرارداد اجاره تا کنون با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: شهرستان کاشان دارای دو هزار و 333 موقوفه و هشت هزار و 952 رقبه وقفی است و با توجه به پیگیری‌های اخیر و طرح شناسایی رقبات این آمار افزایش خوبی خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه