English

عضو مجلس خبرگان رهبری در کاشان:

ناجا به عنوان پلیس نمونه به جهان معرفی شود

عضو مجلس خبرگان رهبری در کاشان گفت: به دلیل برخوردار بودن این نیروها از ایمان، شجاعت و صداقت می توان آنها را به عنوان پلیس های نمونه به جهان معرفی کرد.

ناجا به عنوان پلیس نمونه به جهان معرفی شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان کاشان و جمعی از کارکنان این فرماندهی با تبریک هفته ناجا با بیان اینکه نیروهای انتظامی به اسلام عشق می ورزند، گفت: به دلیل برخوردار بودن این نیروها از ایمان، شجاعت و صداقت می توان آنها را به عنوان پلیس های نمونه به جهان معرفی کرد.

وی به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت، نیروی انتظامی را نماد اقتدار کشور عنوان کرد، گفت: امروز علی‌رغم ناامنی هایی که در بعضی از کشورهای همسایه وجود دارد اما ایران اسلامی با تلاش و مجاهدت شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیروهای انتظامی به اسلام عشق می ورزند، اظهار داشت: به دلیل برخوردار بودن این نیروها از ایمان، شجاعت و صداقت می توان آنها را به عنوان پلیس های نمونه به جهان معرفی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تشکر از اقدامات سازنده فرمانده و کارکنان پلیس در عرصه برقراری نظم و امنیت خاطر نشان کرد: مردم از حضور و عملکرد ناجا رضایت دارند و همواره پشتیبان این نیرو هستند و نیروی انتظامی هم بایستی همچنان با اقتدار پیش رود و با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد کند.

مسئولیت نیروی انتظامی در دوران کرونا بیشتر شد

وی در ادامه به تاثیر ویروس کرونا در وقوع برخی جرایم اشاره و اظهار داشت: بعضی از نزاع های خانوادگی در کشور به دلیل شرایط محیطی ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا است که این موضوع مسئولیت نیروی انتظامی را در این زمینه دوچندان کرده است.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: شیوع کرونا همچنین باعث شد تا نیروی انتظامی هزینه سنگینی را برای کنترل و مقابله با بعضی از زندانی هایی که براساس رأفت اسلامی از زندان آزاد شدند، متحمل شود که بایستی مسئولان در این زمینه بیشتر از این نیرو حمایت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در کاشان در پایان، خدمات نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: توصیه می کنم مراسم تجلیل از نخبگان نیروی انتظامی با حضور خانواده‌هایشان با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیطی باز برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه