English

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان:

نیروی انتظامی اردستان ۱۵ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان گفت: از ابتدای فعالیت نیروی انتظامی در شهرستان اردستان 15 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

نیروی انتظامی اردستان 15 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اردستان در فرماندهی انتظامی گفت: نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم تلاش می کند و در این زمینه شبانه روز مشغول فعالیت و فداکاری هستند.

وی با بیان اینکه  امروزه در جهان ناامنی‌های مختلفی را شاهد هستیم که در اغلب این ناامنی‌ها دست پنهان استکبار جهانی و آمریکا دیده می‌شود تأکید کرد: با وحدت و همدلی که در بین نیروهای نظامی و انتظامی وجود دارد و زیر سایه ولایت‌فقیه و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا، هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل به سر می‌برد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان افزود: طبق نظرسنجی‌ها امروز نیروی انتظامی امین مردم است و به همین دلیل، دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به نیروی انتظامی است.

هاشمی زاده با بیان اینکه نیروی انتظامی در دفاع مقدس در قالب ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد، افزود: از ابتدای فعالیت نیروی انتظامی در شهرستان اردستان 15 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است و امروز هم باب شهادت به جهت ایثار، خدمت صادقانه و از خودگذشتی در نیروی انتظامی باز است.

نیروی انتظامی اردستان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه