English

مدیرکل اوقاف کرمانشاه اعلام کرد:

اوقاف کرمانشاه همگام با نیازهای مردمی در اتفاقات کرونا

حجت‌الاسلام محمد صالحی از پای‌کار بودن اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در اتفاقات کشوری همچون کمک به آسیب دیدگان کرونا و همچنین تأمین اعتبار 250 میلیون تومانی برای خرید تبلت دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرمانشاه خبر داد.

اوقاف کرمانشاه همگام با نیازهای مردمی در اتفاقات کرونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در شورای اداری اوقاف کرمانشاه با تأکید بر اینکه موقوفات کرمانشاه در جهت خدمات‌رسانی به اقشار بی‌بضاعت کرمانشاه قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: با توجه به نیاز 16 میلیارد تومانی برای تهیه تبلت برای 9 هزار دانش‌آموز فاقد تبلت کرمانشاه سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گام نخست با اختصاص 250 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات برای تهیه تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان پای‌کار خواهد آمد.

وی در خصوص وضعیت موقوفات استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: عمده موقوفات استان در شهرستان کرمانشاه واقع‌شده‌اند، به‌نحوی‌که کرمانشاه از شهرهای موقوفه‌ای بزرگ کشور محسوب می‌شود و ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موقوفه آیت‌الله کرکوکی با 23 هزار رقبه در شهر کرمانشاه یادکرد که یکی از بزرگ‌ترین موقوفات کشور است.

صالحی با اشاره به ورود خوب اوقاف کرمانشاه به حوزه خدمات‌رسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب دیدگان از کرونا در کرمانشاه، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموعه اوقاف استان 14 هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرده است و همچنین 5 هزار بسته بهداشتی به ارزش 700 میلیون تومان را تولید و توزیع کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید از محل درآمد موقوفات استان 3500 بسته لوازم‌تحریر به ارزش 400 میلیون تومان خریداری و بین دانش‌آموزان مناطق بی‌بضاعت استان توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه