English

فریدون همتی؛

باید سالانه ۱۰ هزار واحد مسکونی در هرمزگان ساخته شود

استاندار هرمزگان گفت: از سه سال گذشته تاکنون سالانه ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان ساخته شده است که نشان از برنامه‌ریزی برای تعادل بخشی در حوزه مسکن است همچنین از ابتدای سال تاکنون هزار و ۳۲۲ واحد مسکن مهر در هرمزگان تکمیل شده است.

باید سالانه ۱۰ هزار واحد مسکونی در هرمزگان ساخته شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن هرمزگان گفت : هزار و ۵۲۱ واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان در شاخص تعادل توزیع درآمد در مناطق شهری از وضعیت بهتری نسبت به میانگین کشوری برخوردار است.

همتی ادامه داد: تا سال ۱۴۰۵ با در نظر گرفتن نرخ رشد جمعیت، باید سالانه ۱۰ هزار واحد مسکونی در هرمزگان ساخته شود.

 

همتی افزود: از این شمار هزار واحد مسکونی باید سالانه برای دهک‌های اول تا سوم، با مشارکت و کمک نهاد‌های حمایتی، خیران و دولت ساخته شود.

وی گفت: با مطالعات صورت گرفته تولید مسکن برای دهک‌های چهارم تا هشتم سالانه ۴ هزار و ۷۰۰ و دهک‌های هشتم تا دهم هم چهار هزار و ۳۰۰ واحد خواهد بود.

استاندار هرمزگان افزود: از سه سال گذشته تاکنون نیز سالانه ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان ساخته شده است که نشان از برنامه‌ریزی برای تعادل بخشی در حوزه مسکن است.

فریدون همتی گفت: دو تعاونی مسکن مهر در هرمزگان مسائل و مشکلات پیچیده حقوقی دارد که تلاش می‌شود با همکاری اعضا وضعیت طرح‌های آن‌ها نیز تعیین تکلیف و تحویل داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی