English

سردار غلامرضا جعفری؛

دستبند پلیس بر دستان سارقان جواهرات در میناب

با تلاش پلیس آگاهی میناب سارق و مالخر طلا و جواهرات 500 میلیون ریالی در میناب شناسایی و دستگیر شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان جواهرات در میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی مراجعه و اعلام  شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات از منزل وی و متواری شدن سارق یا سارقان در شهرستان میناب، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان میناب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل یک تیم منسجم و با اقدامات فنی و تحقیقات ویژه پس از چند روز تلاش بی وقفه یکی از سارقان در سطح شهرستان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر که متهم در بازجویی های صورت گرفته لب به اعتراف گشوده و معترف شد ضمن شناسایی سوژه خود با اطمینان از خالی بودن منزل و با استفاده از شاه کلید درب منزل را باز و اقدام به سرقت طلاجات کرده و طلاهای مسروقه را به یکی از طلافروشان شهرستان به فروش رسانده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: ضمن شناسایی مالخر اموال مسروقه با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر که این متهم نیز پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات موجود نهایتا به خرید طلاهای مسروقه از سارق اعتراف کرد .

فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در پایان گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه