English

اضافه شدن سهمیه آب کشاورزی از مطالبات به حق مردم بیجار است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی از کمبود آب کشاورزی و اضافه شدن تخصیص آن از مطالبات به حق مردم شهرستان بیجار نام برد.

اضافه شدن سهمیه آب کشاورزی از مطالبات به حق مردم بیجار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، علیرضا زندیان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار اظهار داشت: اگر نظارت ها بدرستی صورت گیرد، ظرفیت‌های مناسب نیروی انسانی و منابع طبیعی ببجا استفاده خواهد شد که نتایج مثبت آن شامل همه مردم می‌شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین مشکل و آسیبی که شهرستان از آن رنج می‌برد، کمبود نظارت بر عملکردها است.

وی در ادامه افزود: به همه شعارهای تبلیغاتی خود پایبند هستم و مهمترین آنها را که رعایت اخلاق و کرامت مردمان کهن دیار گروس است را در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم بیجار با اشاره به اینکه در بهارستان هر نماینده نماد و سمبل مردمان خود است اضافه کرد: متأسفانه با طولانی شدن زمان انتخابات مجلس یازدهم و برگزاری دور دوم، پنج ماه فرصت طلایی و ظرفیت حضور در کمیسیون ها از دست رفت که این به ضرر شهرستان تمام شد.

زندیان ادامه داد: اولویت ما توسعه کشاورزی و دامداری در شهرستان است که در جلسه روز گذشته استانداری کردستان، موضوع آب کشاورزی و کمبود این مایه حیاتی را بعنوان مطالبات بحق مردم طرح کردیم.

او به ظرفیت مناسب فضای مجازی شهرستان برای مطالبه گری و شفاف سازی عملکردها تاکید داشت و گفت: تعامل با فعالان فضای مجازی در راستای انعکاس مسایل و مشکلات مردم با حفظ حرمت ها و رعایت اخلاق در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کارگروه های تخصصی برای برسی هرچه بهتر و تخصصی تر مسایل شهرستان از میان افراد فرهیخته و دانش آموخته تشکیل شده است ...

زندیان تاکید کرد: پیگیری رفع مشکلات آب شرب و حق آبه بخش کشاورزی برای روستاییان و ساکنین شهرها، از جمله وظایف نماینده مجلس است که در دستور کار قرار دارد.

فرماندار بیجار هم در این جلسه گفت: تخصیص و تامین آب شرب دغدغه مجموعه مدیران شهرستان است چون سهم آب کشاورزی تناسبی با ظرفیت این بخش ندارد.

علی اکبر ورمقانی افزود: بیجار با 300 هکتار اراضی کشاورزی فقط هشت هکتار گندم آبی دارد که این مساله می‌تواند توسط نماینده مردم در بهارستان در رده های بالاتر پیگیری شود.

وی به سهم 9 درصدی شهرستان بیجار از اعتبارات استانی اشاره و تاکید کرد: هر میزان که اعتبارات استان کردستان کاهش یابد، شهرستان های تابعه هم از درصد کمتری برخوردار خواهند شد.

فرماندار بیجار ادامه داد: اعتبار سال گذشته شهرستان حدود 700 میلیارد ریال بود که امسال به کمتر از 400 میلیارد ریال کاهش یافته که مدیریت پروژه ها را سخت تر خواهد کرد.

ورمقانی از حضور کمرنگ مدیران کل ادارات خدمات رسان در شهرستان گلایه کرد و گفت: بیجار یکی از محروم ترین شهرستان های استان کردستان از نظر خدمات و امکانات رفاهی است که باید بیشتر به مسایل و مشکلات آن توجه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه