English

املاک سنندج صاحب شناسنامه می شوند/برداشت اطلاعات بیش از ۱۱ هزار پلاک در سنندج

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج از برداشت اطلاعات بیش از 11 هزار پلاک در سننج خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک املاک سنندج صاحب شناسنامه خواهند شد.

املاک سنندج صاحب شناسنامه می شوند/برداشت اطلاعات بیش از 11 هزار پلاک در سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، قدرت‌الله سیف‌پناهی صبح امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه های استان، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برداشت اطلاعات املاک با مشکلات فراوانی روبرو بود که در راستای جلوگیری از تعطیلی و تداوم اجرای طرح برداشت اطلاعات از طریق پهباد نقشه‌برداری انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: طرح ممیزی املاک ابتدا در نواحی منفصل شهری و سپس در حوزه شهرداری منطقه دو و پس از آن از اوایل سال 97 در حوزه شهرداری منطقه سه آغاز شد.

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج از برداشت اطلاعات 11 هزار و 246 پلاک در حوزه شهرداری منطقه سه از آغاز اجرای طرح تا کنون با توجه به وسعت منطقه خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال اطلاعات املاک 2 هزار و 850 پلاک در قالب 3 هزار 955 پرونده برداشت شد.

سیف‌پناهی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته، برداشت اطلاعات از طریق پهباد نقشه برداری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: اطلاعات به رو زاز وضعیت موجود تمامی املاک، شناسنامه‌دار نمودن شهر براساس کد نوسازی و اطلاعات ممیزی، ارائه و توزیع خدمات متوازن شهری، ایجاد درآمد پایدار از اهم اهداف اجرای طرح ممیزی املاک به شمار می‌آید.

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج تصریح کرد: برداشت اطلاعات املاک تا پس از اپیدمی ویروس کرونا به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس همچنان از طرق پهباد نقشه‌برداری انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه