English

دعوت آیت الله سعیدی از مردم برای وقف اموالشان

امام جمعه قم گفت: از همه افراد می‌خواهیم به سنت حسنه نبوی وقف بپیوندند و با وقف اموالشان، گامی در راه حل مشکلات نیازمندان و جامعه اسلامی بردارند.

دعوت آیت الله سعیدی از مردم برای وقف اموالشان

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در آیین چهارمین مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی که با عنوان « شمیم حسینی » برگزار شد، ضمن قدردانی از خیرین و واقفانی که بساط خیر و نیکوکاری را گسترده‌اند، اظهار کرد: این افراد از نام و مال خود می‌گذرند تا رضایت الهی را کسب کنند.

وی افزود: عمر انسان هر چقدر باشد تمام شدنی است ولی آنچه باقی می‌ماند انفاق و کار نیکی است که از آدمی به جا می‌ماند و چه بهتر که آدمی صدقه‌ای جاریه از خود بجا بگذارد زیرا این کار عمری جاودانه به انسان می‌بخشد.

امام جمعه قم با بیان اینکه انفاق از بهترین و پاکیزه‌ترین اموال در راه خدا، بهترین کاری است که می‌توان انجام داد خاطرنشان کرد: به قول شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ما ملت امام حسین(ع) هستیم و ملت امام حسین، در راه اعتلای فرهنگ عاشورا و کمک به جامعه اسلامی، از جان و مال خود می‌گذرد.

سعیدی گفت: رزمایش مواسات و همدلی مومنانه و اجرای طرح‌هایی مانند شمیم حسینی از محل عواید موقوفاتی که سال‌هاست از وقف آنها می‌گذرد، نشان می‌دهد وقف هیچگاه از بین نمی‌رود و آثار و برکات آن برای همیشه ماندنی است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با امانتداری در این زمینه حرکت و درآمد موقوفات را در راستای نیت واقفان هزینه می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی