English

حمید شهبازی خبر داد:

افتتاح ۳ پروژه شاخص در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از افتتاح 3 پروژه شاخص درمنطقه ۱۰ آماده شهرداری اصفهان خبر داد.

افتتاح 3 پروژه شاخص در منطقه ۱۰  شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی با اشاره به افتتاح 3 پروژه شاخص درمنطقه ۱۰ گفت:یکی از پروژه‌های آماده افتتاح منطقه ۱۰ پارکینگ طبقاتی بیمارستان عسکریه است که به صورت مشارکتی احداث شده است.

وی افزود: این پارکینگ در مجاورت بیمارستان عسکریه با ظرفیت ۳۰۰ خودرو و با اعتباری بالای ۱۵ میلیارد تومان به صورت مشارکتی احداث شده و آماده بهره‌برداری است.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه بهینه‌سازی، ساماندهی و مرمت تالار هنر، تصریح کرد: تعمیر سالن تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و استفاده از بخش‌های بدون کاربری این مجموعه به عنوان یکی از تالارهای تخصصی شهر ضروری بود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال گذشته به دستور شهردار اصفهان احیای سالن کوچک، اصلاح استاندارسازی پلاتوهای تمرین، ساخت اتاق فرمان مستقل برای سالن کوچک با تجهیزات، تعمیر سیستم‌های تهویه و سرمایشی و گرمایشی، احیای سالن کنفرانس سالن کوچک، اصلاح ورودی تالار و رمپ گذاری برای معلولان، تعمیر تجهیزات نور و صدا در دستور کار قرار گرفت.

شهبازی با بیان اینکه برای اجرای عملیات بهینه‌سازی، ساماندهی و مرمت تالار هنر بیش از هفت میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: برای بازسازی و مرمت تالار هنر که مطالبه چند ساله هنرمندان شهر بود اقدامات اساسی شده است.

وی با اشاره به پروژه فرهنگسرای حصه، افزود: با احداث مجموعه‌های فرهنگی دنبال ارتقای سرانه فرهنگی و فرهنگ شهروندی در این منطقه هستیم.

این مقام مسئول  خاطرنشان کرد: برای احداث پروژه فرهنگسرای حصه بیش از پنج میلیارد تومان هزینه شده و به زودی بهره‌برداری می‌شود تا به صورت تخصصی خدمات ویژه‌ای را به شهروندان ارائه کند.

وی با اشاره به آزادسازی مسیر برای اجرای ایستگاه‌های خط دو قطار شهری اصفهان، گفت: سه ایستگاه قدس، شاهد و لاله در منطقه ۱۰ واقع شده که با همکاری سازمان قطار شهری آزادسازی لازم در حال انجام است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: منطقه ۱۰ شهرداری در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ترافیکی پروژه‌های بسیار خوب و قابل توجهی دارد که بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اجرا و افتتاح خواهد شد.

حمید شهبازی با بیان اینکه منطقه ۱۰ در اجرای پروژه‌ها، طرح‌ها و ایده‌های شهروندان را مورد توجه قرار می‌دهد، افزود: شهروندان به ویژه جوانان فعال منطقه می‌توانند مسائل و موضوعاتی که به توسعه منطقه و رفع مشکلات مردم کمک می‌کند را بر اساس سازوکارهای مشخص شده به شهرداری منطقه انعکاس بدهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه