English

راهیابی ۴ نوجوان خمینی شهری به المپیاد فیلم سازی نوجوان

در المپیاد فیلم نوجوان، خمینی شهر و درچه در بخش ایده 3 نفر و در بخش فیلم کوتاه 1 نفر به چهارمین المپیاد فیلم سازی نوجوان راه پیدا کردند.

راهیابی 4 نوجوان خمینی شهری به المپیاد فیلم سازی نوجوان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران توسط بنیاد سینمایی فارابی و انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شهرداری اصفهان و شبکه امید، همزمان با سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به صورت مجازی، از ۲۷ مهر تا ۱ آبان ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران» در دو بخش : ایده (طرح اولیه فیلمنامه است که شخصیت اصلی و کشمکش اصلی آن تعریف شده باشد و دارای آغاز، میانه و پایان باشد) و فیلم کوتاه (فیلم‌هایی با زمان حداکثر ۵ دقیقه که بعد از سال ۱۳۹۷ تولید شده باشند) برگزار شد.

در این المپیاد خمینی شهر و درچه در بخش ایده 3 نفر و در بخش فیلم کوتاه 1 نفر به چهارمین المپیاد فیلم سازی نوجوان راه پیدا کردند.

 اسامی برگزیدگان عبارت است از : فاطمه قدیری با ایده صورتک ، سحر خانی با ایده ایستگاه ، پوریا کاشی با ایده خشم قلمبه و  متین رستمی با انیمیشن روزنه همزمان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان به صورت دبیرخانه المپیاد پیش از برگزاری، برای نوجوانانی که آثارشان به مرحله نهایی راه پیدا کرده است در دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران، کارگاه‌های رایگان «آشنایی با سینما» برگزار خواهد کرد.

برگزیدگان بخش «ایده» و «فیلم» از طرف دبیرخانه المپیاد برای حضور در اردوی آموزشی استعدادها و جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان دعوت خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی

    خب درچه هم جز شهرستان خمینی شهره دیگه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه