English

کریم زارع خبر داد:

۳۵ درصد از جامعه تحت پوشش کمیته امداد اصفهان خانوارهای روستایی و عشایر هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در مجموع ۳۵ درصد از جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را خانوارهای روستایی و عشایر تشکیل می دهند.

۳۵ درصد از جامعه تحت پوشش کمیته امداد اصفهان خانوارهای روستایی و عشایر هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با تاکید بر اینکه ارائه خدمت به نیازمندان ساکن روستاها یکی از برنامه های این نهاد است، گفت: از مجموع ۱۱۵ هزار و ۵۲۴ خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان، ۴۱ هزار و ۹۰ خانوار روستایی و عشایری هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، بالغ بر ۱۹۵ هزار و ۷۰۱ خانوار روستایی و غیر ساکن در استان اصفهان زندگی می کنند، گفت: بر این اساس بیش از ۲۰ درصد از روستائیان و عشایر در استان اصفهان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: این نسبت برای مناطق شهری اندکی بیشتر از ۵ درصد است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه مددجویان روستایی و عشایری از کلیه خدمات ارائه شده توسط این نهاد بهره مند هستند، گفت: یک برنامه ویزه با همکاری سازمان برنامه و بودجه نیز برای ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکن در این مناطق در حال اجراست.

کریم زارع توجه به توانمندسازی مددجویان را یکی از اصول کلی برنامه های این نهاد برشمرد و گفت: مناطق روستایی استان نیز مستعد ایجاد اشتغال هستند و در سال ۹۸ بیش از ۳۶ درصد از طرح های اشتغال مددجویان کمیته امداد استان اصفهان با کمک این نهاد در مناطق روستایی اجرا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه