English

بزهدیدگی فضاهای سایبری و آسیب های نوظهور دانش آموزان بررسی شد

در پیش همایش مجازی همایش ملی پیشگیری از بزهدیدگی زنان و کودکان در فضای مجازی، بزهدیدگی مربوط به فضاهای سایبری و آسیب های نوظهور و رفتارهای پرخطر در میان زنان و کودکان جامعه علی الخصوص دانش آموزان دختر بررسی شد.

بزهدیدگی فضاهای سایبری و آسیب های نوظهور دانش آموزان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، چهارمین پیش همایش مجازی همایش ملی پیشگیری از بزهدیدگی زنان و کودکان در فضای مجازی برگزار شد.

چهارمین پیش همایش مجازی همایش ملی پیشگیری از بزهدیدگی زنان و کودکان در فضای مجازی با موضوع رویکرد عدالت ترمیمی به بزه دیدگی دانش آموزان در فضای مجازی با حضور دکتر محمد فرجیها از اساتید دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.    

در این پیش همایش بزهدیدگی مربوط به فضاهای سایبری و آسیب های نوظهور و رفتارهای پرخطر در میان زنان و کودکان جامعه علی الخصوص دانش آموزان دختر بررسی شد.

هدف اصلی برگزاری این همایش ها، تحکیم بنیان خانواده بخصوص تأمین امنیت و صیانت از کرامت زنان و کودکان، افزایش سطح آگاهی‌های عمومی و آموزش‌های اختصاصی از طریق رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در زمینه مقابله با بزه دیدگی زنان و کودکان مخصوصاً دانش آموزان دختر از جمله اهداف برگزاری این همایش ها است.

در این پیش همایش در خصوص هویت و سبک زندگی دانش آموزان دختر بزه دیده در فضای مجازی، جرم شناسی و پیشگیری از افشای محتویات محرمانه، آموزش و پیشگیری برای بالا بردن سطح سواد رسانه و همچنین سیاست های کنترلی و حمایتی از دانش آموزان دختر بحث و تبادل نظر شد.

چهارمین پیش همایش مجازی همایش ملی پیشگیری از بزهدیدگی زنان و کودکان در فضای مجازی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ویژه مشاوران آموزشگاه های دخترانه دور دوم برگزار شد.

این همایش با همکاری انجمن علمی حقوق دانشگاه یزد برگزار و به صورت زنده از نرم افزار شاد، پیج عدلیه یزد و پیج انجمن علمی حقوق دانشگاه یزد پخش و بارگزاری شد.

شایان ذکر است با برگزاری پیش همایش ها برای برگزاری همایش ملی، پیشخوان‌های تخصصی و انعکاس رسانه‌ای، می‌توان ذهن‌ها را به این موضوع، حساس و خانواده‌ها را نسبت به این مسئله آگاه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه