English

رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

زمین سرمایه گذاران راکد پس گرفته شود

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: زمین‌هایی که به سرمایه گذاران واگذار شده، اما طرحی در آنها اجرا نشده، پس گرفته می‌شود.

زمین سرمایه گذاران راکد پس گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مهدی سعادتی  در جلسه این مجمع با مدیران صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اهمیت تسریع در فعالسازی واحد‌های راکد تولیدی اظهار داشت: وضعیت استقرار و فعالیت واحد‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی و دیگر زمین‌هایی که در مناطق مختلف واگذار شدند بررسی می‌شود و در صورتی که سرمایه گذار ان را وارد چرخه تولید نکرده باشد پس گرفته می‌شود تا به سرمایه گذاران واقعی واگذار شود.

وی در ادامه همچنین از افزایش نظارت‌ها بر روند واگذاری‌ها و برخورد با متخلفان خبر داد و افزود: تخلفاتی در برخی واحد‌های دام و طیور مازندران گزارش شد که به زودی بررسی و برخورد خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: بیش از 70 واحد تولیدی بدهکار که به تملک بانکها در آمده بودند به چرخه تولید برگشتند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت مازندران هم در این نشست با اشاره برخورد سریع و جدی با تخلفات صنفی در مازندران گفت: از لحاظ نظارت و کنترل بازار و تعداد پرونده‌های تشکیل شده، مازندران رتبه نخست را در کشور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه