English

نگارخانه استاد احمدی نسب در بندرعباس افتتاح شد

نگارخانه استاد احمدی نسب با حضور جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی استان و هنرمندان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد

نگارخانه استاد احمدی نسب در بندرعباس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا کمالی زرکانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت توجه به فضاهای فرهنگی گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد محل حضور و رجوع هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر هرمزگان است و این فضاها باید متناسب با این رویکرد در بهسازی و معرف دستاوردهای هنرمندان و در شان این قشر باشد.

وی افزود : بهسازی فضای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبدیل آن به یک مکان کاملا فرهنگی و هنری از یک سال پیش در دستور کار قرار گرفت و علاوه بر تعمیر کامل اداره کل بخش یادمان مفاخر فرهنگی – هنری، کتابخانه عمومی، مهمترین آثار هنرمندان، نگارخانه و بخش افتخار آفرینان و ... به آن اضافه شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : مراجعان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با چکیده و عصاره فرهنگ و هنر استان و ظرفیت ها، استعدادها و پتانسیل ها آشنا می شوند و این اقدام زمینه لازم را بری معرفی استان فراهم کرده است.

در ادامه این مراسم مقامات از بخش های مختلف همچون معرفی رسانه ها و مطبوعات استان، مفاخر، افتخار آفرینان، هنرمندان، نویسندگان، نمایشگاه آبرنگ سمیرا طهوریان، آثار حجمی و سفال فاطمه طاهری و صدیقه طاهری، صنایع دستی چوبی نیلوفر ولی زاده ، نمایشگاه نقاشی عیسی جنگانی و نمایشگاه خلیج فارس نرگس یزدان پرست بازدید کردند.

گفتنی است : نمایشگاه آثار فوق هر روز از ساعت 8 الی 14 جهت بازدید عموم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه