English

دستگیری باند سارقان لوازم خودرو در ساوجبلاغ

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "ساوجبلاغ"،از دستگیری اعضای باند سرقت لوازم خودرو در این شهرستان خبر داد.

دستگیری باند سارقان لوازم خودرو در ساوجبلاغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سرهنگ "علی سلیمانی " فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق کوهسار، چندار و برغان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

سرهنگ "سلیمانی" اظهار داشت: کارآگاهان با حضور در مناطق وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی متوجه شدند، سارقان با شناسایی خودروهای فاقد لوازم بازدارنده که در مناطق خلوت پارک شده اند، به شیوه های مختلف درب خودرو را باز کرده و در تاریکی شب اقدام به سرقت لوازم آن ها می کنند.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات گسترده یکی از سارقان سابقه دار و تحت تعقیب را شناسایی و ضمن زیر نظر گرفتن تحرکات او، متهم را در یک عملیات پلیسی حین شناسایی سوژه سرقت دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که در بازجویی های صورت گرفته متهم به تشکیل باند سرقت و انجام 50 فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی 3 سارق دیگر اقرار کرد، اظهار داشت: در ادامه مخفیگاه همدستان متهم نیز در شهر هشتگرد شناسایی شده و در چند عملیات غافلگیرانه آن ها نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار زیادی لوازم خودرو از قبیل باند، ضبط و پخش، جعبه ابزار آلات، زاپاس خودرو و به چندین دستگاه سیستم های حرفه ای پخش صوتی خودرو کشف شد.

سرهنگ "سلیمانی" در پایان از شهروندان خواست، از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری کنند و وسیله نقلیه خودرا در پارکینگ های موجود در سطح شهر ها پارک کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه