English

‏مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان خبر داد:

تعلق ۲۵۰ هکتار از اراضی خمینی شهر به فضای سبز شهری

‏ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان اظهار داشت: 250هکتار از اراضی خمینی شهر به فضای سبز شهری خمینی شهر تعلق گرفته است.

تعلق 250 هکتار از اراضی خمینی شهر به فضای سبز شهری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اصغر ذاکری ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و هفته دفاع مقدس در مراسم افتتاح پروژه های منابع آبی گفت: شهرداری خمینی شهر هر ماه افتتاح یک پروژه را در دستور کار خود قرار داده که در این ماه افتتاح ها به چند پروژه در هفته رسیده است.

این مقام مسئول توضیح داد: پروژه هایی که  به بهره برداری رسید در حوزه توسعه و بهبود فضای شهری بود.

وی افزود: شهر خمینی شهراز 250 هکتار اراضی فضای سبز برخوردار است که با توجه به خشکسالی های اخیر شهرداری خمینی شهر اقدام قابل تقدیری انجام داد که برای استفاده صحیح از منابع آبی موجود در شهرها استفاده بهینه صورت پذیرد.

مدیر امور شهری با اشاره به این مطلب که چهار منبع آب با ذخیره آبیِ هرکدام به مساحت 12 هزار متر مکعب ذخیره آب  ادامه داد: جمعا 48 هزار متر مربع آب درمنبع های موجود ذخیره می شود.

ذاکری بیان کرد: چهار پمپاژ آب به صورت ثقلی در چند نقطه شهر خمینی شهر به بهره برداری رسید و شبکه تحت فشار ، از فضای سبزی که وجود دارد در پوشش آبی قرار گرفته است که این حرکت شهرداری جزء اولین حرکت شهرداریها در استان بود.

مدیر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری خمینی شهر در خصوص فضای سبز شهری از برترین هاست و طبق برنامه ریزی با شورای اسلامی شهر این فضاها در حال رشد و توسعه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی