English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

بهره مند شدن مردم ۴۷ روستای خراسان جنوبی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر استان اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : مردم 47 روستای شهرستان خوسف درخراسان جنوبی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر استان اصفهان بهره مند شدند.

 بهره مند شدن مردم 47 روستای خراسان جنوبی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی محمد هاشمی بیان داشت: در راستای فعالیت  کاروان سلامت هلال احمر استان اصفهان ، مردم 47روستای شهرستان خوسف از خدمات درمانی ، بهداشتی ، آموزشی ، فرهنگی و معیشتی این کاروان بهره مند شدند.

وی با اشاره به حضور کاروان سلامت این جمعیت در قالب طرح نذر آب ۳ در دهستان چاه عماری شهرستان خوسف خراسان جنوبی اظهار کرد: این کاروان متشکل از 30 نفر شامل پزشک، پیراپزشک، دندان پزشک ، مشاور خانواده و مذهبی ، کارشناس توانبخشی ، کارشناس فرهنگی اجتماعی ، تکنسین دارویی ، تیم غربالگری ، تیم سحر و داوطلبان  بود که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به ارائه خدمت در این منطقه پرداختند.

این مقام مسئول افزود: در راستای فعالیت این کاروان، مردم 47روستای شهرستان خوسف از خدمات درمانی ، بهداشتی ، آموزشی ، فرهنگی و معیشتی این کاروان بهره مند شدند.

هلال احمر2

علی محمدهاشمی همچنین از ویزیت رایگان یک هزار و 327 بیمار و توزیع دارو بین مراجعه کنندگان خبر داد و افزود : توزیع 150بسته نوشت افزار و کیف مدرسه ، 231 جفت کفش ، 130 ثوب پوشاک،57 تخته پتو،50 بسته اسباب بازی و 5 تخته فرش و موکت در بین نیازمندان از دیگر خدمات این کاروان بوده است.

وی در ادامه گفت: توزیع 550 پک بهداشتی و 150 بسته معیشتی بین خانوارهای محروم در روستاهای هدف از دیگر فعالیت های این کاروان بوده است.

محمدهاشمی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفع مشکلات و تنش های آبی روستاییان بیان کرد: در این راستا سه تانکر آب  هرکدام به حجم 15 هزار لیتر و یک دستگاه آب سرد کن استیل  به همت خیرین اصفهانی در روستاهای منطقه جایگذاری شده است.

 

هلال احمراصفهانوی انجام 157 خدمت دندانپزشکی ،45 جراحی داخلی و سرپایی ویک هزار و 140 ویزیت رایگان توسط پزشکان زنان و عمومی ، اهدای 78 عدد عینک طبی و اهدای مقادیری دارو را از دیگر خدمات این کاروان عنوان کرد .

به گفته محمدهاشمی ثبت 859 مورد فعالیت توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه و تیم سحر جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از جمله فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این کاروان سلامت بوده است.

وی آموزش امداد و کمک های اولیه ، آموزش پیشگیری از بیماری کووید 19 و رعایت اصول بهداشتی ، برگزاری مسابقات و سرگرمی های متنوع بومی محلی و ملی ، بازی تمرکز  و چیدن لیوان آب بر روی یکدیگر ، دیدار با کشاورزان در محل زمین کشاورزی و راهنمایی لازم جهت کشت جایگزین ، غبار روبی مزار مطهر شهدای دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های معظم شهدای روستاهای منطقه ، آموزش احکام و مهارت های زندگی به دانش آموزان ، توزیع توپ فوتبال ،الیبال ، اسباب بازی ، بسته های بهداشتی،  لوازم التحریر و روپوش مدرسه در بین کودکان و نوجوانان را از جمله فعالیت های تیم مذکور در این مدت برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: طی فعالیت سه روزه کاروان سلامت این جمعیت در قالب"نذر آب ۳" در شهرستان خوسف خراسان جنوبی ، اقلام حمایتی ،بهداشتی، معیشتی و... به ارزش3 میلیارد و 800 میلیون ریال به مناطق محروم این منطقه ارائه شده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه