English

جزئیات اضافه شدن منطقه جدید شهری به بندرعباس/ محدوده مناطق چهارگانه مشخص شد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس، گفت: خدمات بهتر به شهروندان با توجه به افزایش تراکم شهری، ایجاب می‌کرد تا بستری مناسب در مجموعه مدیریت خدماتی به شهرداری اضافه کنیم.

جزئیات اضافه شدن منطقه جدید شهری به بندرعباس/ محدوده مناطق چهارگانه مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد مهدی جهانبخش ضمن تشریح راه اندازی یک منطقه جدید در مدیریت شهری اظهار کرد: اضافه شده یک منطقه جدید شهری به بندرعباس بر اساس جمعیت افزایش یافته شهر از حدود دو سال قبل در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از پیگیری‌های فراوان این مسئله به تایید وزارت کشور رسیده است، افزود: افزایش خدمات بهتر به شهروندان با توجه به افزایش تراکم شهری، ایجاب می‌کرد تا بستری مناسب در مجموعه مدیریت خدماتی به شهرداری اضافه کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: بیش از دو سال زمان صرف اضافه شدن منطقه مدیریتی جدید و افزایش تعداد مناطق از سه به چهار منطقه شده که این اقدام با مطالعه دقیق روی نواحی و محلات صورت گرفته است.

جهانبخش با بیان اینکه در حال حاضر سه منطقه و 12 ناحیه مدیریت شهری داری که یک منطقه و دو ناحیه جدید نیز به شهرداری بندرعباس اضافه می‌شود، گفت: با توجه به نیازسنجی های سطح شهر، این اقدام مزیت‌های قابل توجهی در اداره هرچه بهتر امور دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اضافه شدن منطقه و نواحی جدید شهری با نگاه به سیاست ناحیه محوری و ارتباط نزدیک با شهروندان صورت گرفته است، تصریح کرد: توزیع مسئولیت‌ها بین مدیریت‌ها و افزایش مراکز خدمات‌رسانی برای رضایت شهروتدان و بهبود عملکرد از دیگر مزایای اضافه شدن منطقه و دو ناحیه جدید است.

وی با اشاره به اینکه انعطاف پذیری، سرعت و کیفیت مدیریت شهری نیز جزو اهداف دنبال شده در افزایش مناطق و نواحی مدیریتی است، اظهار کرد: منطقه ۴ کمک خوبی برای رفع مشکلات و موضوعات شهری دارد که مسیر تحقق آن با همکاری شایسته تقدیر بخش‌های مختلف دنبال شده است.

معاون شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه ساختار نیروی انسانی، ساختمان و غیره جزو نیازهای ایجاد منطقه و نواحی جدید است، گفت: بر این اساس، محدوده مدیریت منطقه یک از میدان دفاع مقدس تا پل رسالت، منطقه دو از پل رسالت تا میدان امام‌خمینی(ره)، منطقه سه از میدان امام‌خمینی(ره) تا میدان شهدا و منطقه چهار نیز از میدان شهدا تا میدان شهید باهنر است.

این مقام مسئول عنوان کرد: بر این اساس، هر منطقه دارای سه ناحیه مدیریتی است و در تلاش هستیم با رفع نیازهای راه‌اندازی این منطقه، خدمات رسانی لازم از طریق چهار منطقه انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی