English

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر؛

ضرورت همراهی بیشتر با رونق تولید و تسریع و حمایت از سرمایه گذاری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر حمایت از کارآفرینان در شهرستان اشکذر را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در کنارِ برداشتن موانع تولید و کارآفرینی، از هیچ کمکی در راستای رونق تولید و سرمایه گذاری دریغ نشود.

ضرورت همراهی بیشتر با رونق تولید و تسریع و حمایت از سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  سید محمد ابراهیم اقبالی زارچ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: در راستای شعار سال، مبنی بر جهش تولید، دستگاه قضا با صیانت از سرمایه گذاری قانونی و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان، آنان را در مسیر تولید یاری می کند.

وی در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی نیمه فعال بیان داشت: در شرایط فعلی جامعه، کارآفرینان و فعالان اقتصادی نقش بسیار ویژه ای داشته و همه سازمان های متولی باید در حوزه های مختلف اعم از حقوقی، قانونی و تسهیلاتی از این قشر حمایت کنند.

این مقام مسئول حمایت از کارآفرینان در شهرستان اشکذر را ضروری دانسته و اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در کنارِ برداشتن موانع تولید و کارآفرینی، از هیچ کمکی در راستای رونق تولید و سرمایه گذاری دریغ نشود.

وی در خصوص حمایت های همه جانبه دستگاه قضایی تصریح کرد: پشتیبانی دستگاه قضا از صنعتگران، فرصتی برای پیشرفت صاحبان صنایع در حوزه صنعت و تولید ایجاد کرده و بسیاری از مسائل و مشکلات را رفع نموده است.

اقبالی افزود: باید مسیر تقویت و رونق تولید داخلی را با جدیت ادامه داده و با تصمیمات صحیح و اقدامات لازم، موانع را برطرف کرده تا شاهد آثار مثبت حرکت در این مسیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه تمام ظرفیت خود را برای رونق تولید، کسب و کار و حمایت از تولیدکنندگان به کار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه