English

‏ حجت‌الاسلام اصغر توسلی خبر داد:

اختصاص ۶۰ موقوفه ناحیه یک اصفهان به عزاداری امام حسین(ع)

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک از اختصاص 60 موقوفه ناحیه یک اصفهان به عزاداری امام حسین(ع) خبر داد.

اختصاص 60 موقوفه ناحیه یک اصفهان به عزاداری امام حسین(ع)

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر توسلی با اشاره باینکه نماد کار اوقاف در طول سال در ماه محرم و صفر است، گفت: ۶۰ موقوفه  از موقوفات شهرستان اصفهان ناحیه یک  مربوط به ابی‌عبدالله (ع) است.

وی بیان کرد: 60 واقف نیک اندیش در شهرستان ناحیه یک اصفهان نیت وقف خود را به عزاداری سید الشهدا اختصاص دادند.

این مقام مسئول اضافه کرد: محرم امسال ، محرم "سردار سلیمانی" بود  در همه بنرها ثمتال مبارک این شهید والامقام درج شد.

وی افزود: ما بیشترین اجرای نیت امینانه در طول سال را در ماه محرم و صفر داریم، که امسال با توجه به شیوع بیماری و ویروس کرونا در این زمینه توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در دستور ویژه قرار دادیم.

حجت الاسلام توسلی تعداد ماسک های توزیع شده در این ایام را 30 هزار عدد اعلام کرد و افزود: این تعداد ماسک در دهه اول محرم در هیئات مذهبی ،بقاع متبرکه ،حسینیه ها و مساجد بین عزاداران توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک اعلام کرد: اصفهان در حوزه امامزادگان با وجود ۷۱۵ امامزاده  از جمله استان‌های برتر در کشور است.

این مسئول اضافه کرد: در بحث رزمایش مومنانه  ۳۲۰۰سبد که  از محل موقوفات، بقاع  و کمک‌های خیران بود بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اعلام اینکه در ایام محرم امسال، دستورالعملی با عنوان "شمیم حسینی" داشتیم ، گفت: ۱۵۶بسته معیشتی شامل(مرغ،برنج وروغن) در بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک تاکید کرد:در بحث تبلیغات محیطی هم بسته‌های تبلیغاتی سیاه‌پوش کردن شهر با نام مقدس سیدالشهدا (ع) و پیام‌های رهبری انجام شدو  همچنین محرم امسال ،محرم "سردار سلیمانی" بود که  در همه بنرها ثمتال مبارک این شهید والامقام درج شد.

 گفتنی است؛ ۶۰۰ میلیون‌ ریال از عواید موقوفات ناحیه یک  شهرستان اصفهان با نیت مصارف برگزاری روضه خوانی سیدالشهدا ، هزینه گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی