English

با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور،

آغاز به کار واحد تولید کاتالیست BZN۲ در کرمانشاه

با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پروژه ساخت واحد تولید کاتالیست به روش BZN2 در کرمانشاه آغاز به کارکرد.

آغاز به کار واحد تولید کاتالیست BZN2 در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پروژه ساخت واحد تولید کاتالیست BZN2 در کرمانشاه با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن آغاز به کارد کرد.

رئیس مجتمع پلیمر کرمانشاه بابیان این مطلب که این امکان برای واحد تولید کاتالیست BZN2 در کرمانشاه وجود دارد که تولیدات خود را به ۳۶۰ هزار تن در سال نیز برساند، افزود: تولیدات اصلی این مجتمع پلی‌اتیلن سنگین است که کاربردهای مختلفی در تولید لوله‌های آبیاری و گاز، مخازن ذخیره بزرگ و کوچک و ... دارد و در حال حاضر ۸۰۰ نفر در این مجتمع مشغول به کارند که ۹۹ درصد آن‌ها نیروهای بومی هستند.

رستم‌آبادی ظرفیت تولیدی این واحد را ۵۰ تن در سال عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در فرآیند تبدیل اتیلن به پلی‌اتیلن، برای شروع این واکنش نیاز به کاتالیست داریم که به دو روش بازل آلمان و میتسویی ژاپن تولید می‌شود که در سال ۱۳۹۵ کلنگ واحد تولید کاتالیست به روش بازل آلمان زمین زده شد و تولید این نوع کاتالیست از سال ۱۳۹۷ در مجتمع شروع‌شده است و امروز هم قرار است کلنگ راه‌اندازی واحد تولید کاتالیست به روش میتسویی ژاپن (BZN2) زمین زده شود و برنامه داریم طی دو سال این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه