English

معاون سازمان صمت هرمزگان؛

تخم مرغ در هرمزگان نرخ مصوبی ندارد

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت هرمزگان در رابطه با قیمت تخم مرغ در هرمزگان گفت: اکنون نرخ مصوبی برای تخم مرغ اعلام نشده است و بر اساس فاکتور خرید از کارخانه‌ها و با سود ۱۲درصد قیمت گذاری می‌شود.

تخم مرغ در هرمزگان نرخ مصوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت هرمزگان  صبح امروز(۲۷ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، گفت: تخم مرغ‌های هرمزگان از استان‌های مختلف از جمله تهران و خراسان رضوی به استان وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت تخم مرغ در کارخانه‌های تولیدی افزایش یافته است، تصریح کرد: اکنون نرخ مصوبی برای تخم مرغ اعلام نشده است و بر اساس فاکتور خرید از کارخانه‌ها و با سود ۱۲ درصد قیمت گذاری می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت هرمزگان اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه۱۲۴ تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه علت افزایش قیمت تخم مرغ، بیشتر شدن قیمت در کارخانه‌های تولیدی است، عنوان کرد: شهروندان برای اطلاع از قیمت تخم مرغ با دریافت فاکتور از فروشندگان و محاسبه سود ۱۲درصد می‌توانند از افزایش قیمت این کالا اطلاع یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه