English

علی نیکزاد:

طرح مالیات بر خانه‌های خالی هفته گذشته شورای نگهبان ارسال شد

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: طرح مالیات بر خانه‌های خالی هفته گذشته بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان بار دیگر به شورا ارسال شد.

طرح مالیات بر خانه‌های خالی هفته گذشته شورای نگهبان ارسال شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: طرح مالیات بر خانه‌های خالی هفته گذشته بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان بار دیگر به شورا ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه تعیین مباحث مالیاتی در کنار طرح‌های حمایت از مسکن می‌تواند از بروز احتکار و سوءاستفاده جلوگیری کند، گفت: در کنار طرح دو فوریتی جهش تولید مسکن برای رسیدن به تولید انبوه که مسکن تبدیل به یک کالای سرمایه‌ای و احتکاری نشود، دریافت مالیات از خانه‌های خالی، بحث مالیات مکرر، مالیات بر عایدی مسکن و زمین‌های بایر دیده شده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: دو فوریت طرح  جهش تولید مسکن با هدف تعیین نحوه تولید مسکن و مساعدت‌های لازم برای انجام آن مانند ارائه زمین، تسهیلات، پروانه نظام مهندسی و ... هفته گذشته در صحن مجلس تصویب شد و در جلسه کمیسیون عمران بررسی‌های لازم بر روی آن انجام خواهد شد.

نیکزاد تاکید کرد: نمایندگان هم می‌توانند، پیشنهادات خود را درباره طرح جهش تولید مسکن به کمیسیون عمران ارائه کنند، مطمئنا تبدیل این طرح به قانون مشکل مسکن را در کشور تا حدود زیادی حل خواهد کرد و ما هم مانند دنیا در کنار تولید انبوه مسکن، دریافت مالیات را به عنوان عامل بازدارنده احتکار قرار خواهیم داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه