English

رییس هیات ورزش های رزمی:

کمیته فرهنگی هیات ورزش های رزمی پیشتاز فعالیت های فرهنگی در خمینی شهر

رییس هیات ورزش های رزمی گفت: کمیته فرهنگی هیات ورزش های رزمی همچنان پیشتاز فعالیت های فرهنگی در حوزه ورزش شهرستان خمینی شهراست.

کمیته فرهنگی هیات ورزش های رزمی پیشتاز فعالیت های فرهنگی در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کریمیان در دومین نشست تخصصی کمیته های فرهنگی و روابط عمومی هیات ورزش های رزمی خمینی شهر بیان داشت: توزیع کتابچه های شهدا در هفته دفاع مقدس بین ورزشکاران از اولویت های کمیته فرهنگی هیات ورزشهای رزمی شهرستان خمینی شهر است.

وی از برنامه های فرهنگی در شش ماه دوم سال تهیه و مورد بحث قرار داده شد که از جمله این برنامه ها تهیه تصاویر شهدای رزمی کار و نصب در باشگاه های ورزشی بود.

رییس هیات ورزش های  رزمی ضمن اشاره به نقاط قوت این هیات گفت: در حال حاضر ۷۶ رشته رزمی زیر مجموعه این هیات می باشد که تاکنون با همکاری مسوولین ورزشی ۱۵ رشته در شهرستان خمینی شهر در حال فعالیت هستند و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری در جهت تقویت رشته های فعال شهرستان در زمینه های مختلف از جمله زمینه فرهنگی تلاش کنیم.

در ادامه مسول کمیته فرهنگی هیات با اشاره به ۲۳۰۰ شهید شهرستان و ۱۵۰ شهید ورزشکار افزود: برنامه کمیته فرهنگی در هفته دفاع مقدس تهیه و توزیع ۱۰۰۰ جلد کتاب زندگی نامه شهدای شهرستان خمینی شهر می باشد که تعداد ۵۰۰ جلد در شهر درچه و ۵۰۰ جلد در خمینی شهر توزیع خواهد شد.

ذاکری ضمن تشریح فعالیت‌های فرهنگی این هیات در شش ماه اول سال افزود: تاکنون ۱۰ کلیپ با محتوای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا تولید شده است که در حال انتشار در فضای مجازی می باشد، زندگینامه ۱۰ شهید رزمی کار تألیف شده و در دست بررسی است.

وی بیان داشت: طبق هماهنگی های انجام شده با مسوول کانون آستان قدس رضوی شهرستان دیدار با قهرمانان رزمی کار در حال اجراست، تقدیر از بانوان محجبه فعال در حوزه های فرهنگی و ورزشی در دفتر امام جمعه خمینی شهر انجام شده است، تهیه پرچم های محرم با ذکر یا اباعبدالله الحسین و اهدا به برخی ادارات و نهادها در استان و شهرستان از دیگر برنامه های کمیته فرهنگی در شش ماه اول سال بوده است.

به گزارش موج؛  رییس هیات ورزش های  رزمی درپایان با اشاره به اقدام تهیه و توزیع ۲۵ هزار ماسک بین عزاداران حسینی در ایام محرم،  از سعید بیگی  فعال فضای مجازی و عکاس شهرستان  با اهدا لوح تقدیر و هدیه تشکر و قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی