English

۱۱ تعاونی برتر استان قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان قم همزمان با هفته تعاون برگزار شد و طی این مراسم، از یازده تعاونی برتر استان تجلیل به عمل آمد.

11 تعاونی برتر استان قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج قم،  مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان قم همزمان با هفته تعاون با حضور بهرام سرمست، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم و مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد و طی این مراسم، از یازده تعاونی برتر استان تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم بهرام سرمست استاندار قم ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته تعاون گفت: اعلام و معرفی تعاونی‌های برتر به منزله آن نیست که تلاش‌ها و توانمندی‌های سایر تعاونی‌ها نادیده گرفته شده است و لذا باید با همفکری تمامی تعاونی‌ها گام‌های مهمی در پیشبرد اهداف استان برداریم.

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به نحوه انتخاب این تعاونی‌ها گفت: از هزار و 75 تعاونی 47 تعاونی از سامانه تعاونی‌های برتر امتیازات لازم را کسب کردند که از این تعداد یازده تعاونی به استان اعلام شد که دارای امتیاز بالاتری بودند.

در پایان این مراسم از مدیران عامل شرکت‌های تعاون توسعه و عمران شهرستان قم، حمل‌ونقل تاکسی‌رانی، سهام عدالت، تعاونی نانو بتن امین قم، تعاونی سنگ طایقان، تعاونی گردشگری سبز معراج، مصرف فرهنگیان قم، تعاونی دهکده گلخانه‌ای کوثر قم، تعاونی تأمین نیاز تولیدکنندگان صنایع پلاستیکی، مسکن کارگران خانه کارگر، تعاونی دهیاران سلفچگان و تعاونی آینده‌سازان تجلیل به عمل آمد و از آنان تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه