English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری باند ۳ نفره سارقان منزل در اصفهان / اعتراف به ۴۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان منزل و اعتراف آنها به 40 فقره سرقت در اصفهان خبر داد.

دستگیری باند 3 نفره سارقان منزل در اصفهان / اعتراف به 40 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان با اشاره به دستگیری باند سارقان منزل اظهار داشت: در پی وقوع سرقت طلاجات و وجوه نقد از منزل یکی از شهروندان ساکن در منطقه شرق کلانشهر اصفهان کارآگاهان با استفاده از تجهیزات هوشمند و پایش دوربین های مداربسته هویت فردی که دارای سوابق متعدد کیفری در خصوص سرقت منازل و زورگیری بوده و در این سرقت دست داشت را به دست آورند.

وی با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان حاکی از این بود که متهم به صورت باندی اقدام به سرقت از منازل مردم می کند اظهار داشت: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ضربتی، هر 3 سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و طی بازرسی از خودرو و منزل متهمان طلاجات مسروقه را کشف و به مال باخته تحویل دادند.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: متهمان هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند علاوه بر اقرار به سرقت صورت گرفته، 40 فقره سرقت منزل دیگر در شهرستان های اصفهان و شاهین شهر نیز اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • دانایی رمز امنیت

    دستگیری سارقین هیچ فایده ای نداره چون سرقت مثل ویروس کرونا میمونه که هیچ واکسنی نداره و فقط با اطلاع رسانی درست که مردم میتونن به چه ماسکی اعتماد کنند قابل پیشگیری است، دقیقا مثل اکثر سرقتهایی که به وقوع میپیونده که به دلیل باور اشتباه مردم هستش که فکر میکنند حفاظ و دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشوند واقعا میتونن جلوی ورود سارقین را بگیرند، در حالیکه با اطلاع رسانی این مهم که حفاظ یا درب ضد سرقت وجود خارجی نداره چون سارقین فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند یا سارقین با ترفندهای محتلف کاری میکنند که خودتون درب را براشون باز کنید میشه از سرقتها پیشگیری کرد، پس اگر میخواهید که هرگز مورد سرقت قرار نگیرید، موارد زیر را خوب به خاطر بسپارید
    1- سارقین روح نیستند که از دیوار عبور کنند
    2- درب، بالکن، پاسیو، نورگیر، پنجره ها و گاها کانالهای کولر معابری هستند که سارقین برای ورود استفاده میکنند
    3- اگر طلا، سکه، ارز و دیگر اموال ارزشمند و قابل حمل دارید و مجردی یا حتی با خانواده زندگی میکنید و نگران اموال و مخصوصا ضربه روحی ناشی از ورود سارقین خشن که حتی در حضور صاحبخانه هم وارد میشوند هستید، حتما قفل ضد دیلـم نصب کنید، حتی روی دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشوند چون:

    الف- حفاظ یا درب ضد سرقت وجود خارجی نداره چون سارقین فقط قفلهای درب و حفاظ را باز یا تخریب میکنند و جنس درب براشون مهم نیست.

    ب- حتی اگر درب فقط یک قفل داشته باشه، باید قفل ضد دیلـم باشه که به هیچ روشی، حتی توسط کلید ساز، قابل باز یا تخریب شدن از طریق شاه کلید، پیچگوشتی، انبر قفلی یا دیلم نباشه.

    ج- مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هم حفاظ ضد دیلم نصب کنید که امکان تخریب از جای جوش و اتصالات با انبر قفلی و دیلم وجود نداشته باشه.

    د- سارقینی هم هستند که تحت عنوان مامور پلیس، آب، برق، گاز، پیک و ... خودتون درو براشون باز میکنید که در این مورد خاص، یک گاوصندوق ضد دیلم بخرید که حتما مجهز به قفل ضد زورگیری باشه تا نه بتونن اموال داخل گاوصندوق را سرقت کنند و نه خودتونو اذیت کنند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه