English

تا پایان سال ۱۴۰۰؛

توانمندسازی کارکنان فولاد هرمزگان در فرآیند کانون ارزیابی و توسعه

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان با اشاره به توانمندسازی کارکنان و تدوین برنامه های توسعه فردی در این شرکت، گفت: همه کارشناسان این شرکت در فرایند کانون ارزیابی و توسعه تا پایان سال ۱۴۰۰ ارزیابی می شوند.

توانمندسازی کارکنان فولاد هرمزگان در فرآیند کانون ارزیابی و توسعه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امین رنجبرفرد مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان ارزیابی شایستگی های عمومی و مدیریتی و شناسایی کارکنان مستعد و شایسته را از اولویت های واحد آموزش فولاد هرمزگان دانست و گفت: شرکت فولاد هرمزگان برای توسعه کارکنان خویش دارای یک مدل جامع توسعه است که فرایند کانون ارزیابی و توسعه از ارکان این مدل بوده و گزارش های بازخورد حاصل از این فرایند در فرایندهای آموزش، توسعه و توانمندسازی کارکنان و تدوین برنامه های توسعه فردی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در تکمیل صحبت های خود بیان داشت: شایستگی هایی چون مهارت های ادراکی، تصمیم گیری، ارتباطی، کار تیمی، مدیریت افراد، مدیریت عملکرد کارکنان، شم تجاری و رهبری در این کانون با ابزارهای مختلف مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرند.

وی جانشین پروری با استفاده از نیروهای کیفی و شایسته به منظور تامین نیازهای پست های ‌سازمانی در سطوح مدیریتی را از نتایج ارزیابی ها در این کانون دانست.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی فولاد هرمزگان از ارزیابی همه کارشناسان این شرکت در فرایند کانون ارزیابی و توسعه تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

برگزاری فرایند کانون ارزیابی و توسعه که اصلی ترین ابزار ارزیابی شایستگی های عمومی و مدیریتی کارکنان است، از سال ۱۳۹۵ و به صورت مستمر و موثر و در راستای اهدافی چون توسعه توانمندی های کارکنان و همچنین ارتقاء کارکنان شایسته در مجموعه شرکت فولاد هرمزگان و با محوریت واحد آموزش و توسعه منابع انسانی اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه